Tijdens plafond maken zat horloge even in de weg bij doortrekken van stroomkabel, dus even weggelegd op aangelegd stuk. Kwam er voor het installeren van de laatste plafondplaat gelukkig nog achter…
Geen horloge, wel n spiksplinternieuwe iphone tijdens n duik in t Gardameer. Overigens ook weleens 500.- teruggevonden die in n paar oude skischoenen op zolder zat.
hoe krijg je dat voorelkaar?
Geen horloge, wel een paar manchetknopen die ik van mijn vrienden had gekregen voor mijn afstuderen. Daar baal ik nog steeds van, terwijl ik nooit manchetknopen draag. Waar ze zijn? Hopelijk ergens in een verdwaalde verhuisdoos maar ik heb 3/4 van het huis al een keer overhoop gehaald.
Ben nieuw hier op het forum en mijn horlogepassie werd nog maar net aangewakkerd.
Heb een Woodwatch die ik van mijn vriendin cadeau had gekregen, bandje stuk maar ga ik proberen te herstellen of een ander bandje voor kopen en mijn vriendin heeft ook nog een Rodania liggen dat ze niet meer draagt. Ik post binnenkort eens foto’s.
Maar ik heb ook nog een Casio G-Shock die ik een tiental jaar geleden kocht. Tenminste, ik dacht dat ik die had, ben onlangs verhuisd en blijkbaar is die horloge niet meeverhuisd. Ik ben nochtans vrijwel zeker dat ik ze had ingepakt. Al bijna al mijn kasten ondersteboven gekeerd, voorlopig zonder succes.
Jammer, had een mooie start geweest als aanvulling op een ‘starterscollectie’. Ik leef op hoop dat ik ze nog terugvindt
Is mij nog niet overkomen gelukkig.
Ben wel benieuwd naar jouw verhaal
En ik merk nu dat mijn post vol taalfouten staat, pff, ik ben geen ochtendmens…
Vooralsnog riekt het naar een clickbait-post
Waarschijnlijk zat het horloge gewoon om zijn pols…
In de jaren 80 met een Swatch om in een meer in Frankrijk gedoken. Met dat ik het water raak voel ik dat het horloge van mijn pols verdwenen was.
Twee dagen later van een buurjongen op de camping een duikbril kunnen lenen om eens wat te snorkelen (had het vinden van het horloge eigenlijk al opgegeven) en tijdens het snorkelen zie ik het horloge (met een fel rode band) om circa 4 meter diepte op een stel waterplanten liggen.
Heeft uiteindelijk nog wel ff geduurd voordat ik het boven water had. Die 4 meter was toch moeilijker te overbruggen dan dat ik destijds dacht.
Toen het horloge boven water kwam (hij liep nog steeds) bleek dat het bandje halverwege helemaal doorgescheurd was.
Mijn Omega Planet Ocean is bij mijn auto-ongeluk uit het zicht verdwenen zeg maar…
Al gekeken in de la van zoek geraakte spullen ?…
Je wilt niet weten in hoeverre ik dat al gedaan heb…
Sinds m’n verhuizing ben ik een aantal horloges kwijt. Maar er zijn ook een aantal dozen nog niet uitgepakt.
Dus ik maak me geen zorgen, uiteraard ook niet de favorieten uit m’n verzameling,
M’n vriendin vindt dat het echt hoog tijd wordt dat ik die dozen uitpak. Ik vind dat ze niet zo moet pushen, we wonen pas sinds vorig jaar mei samen in dit huis.
Ooit op reis eens casio kwijtgeraakt. Was in een publiek zwembad in Suriname. Tijdens het omkleden even naast me weggelegd en weg was hij. Mogelijks mijn eigen nalatigheid, mogelijks gestolen, ik zal het nooit zeker weten. Was geen duur ding dus niet echt van wakker gelegen.
Ooit een casio vast gemaakt aan mijn flipflops en onder een handdoek langs mijn strandbedje laten liggen. Bij terugkomst van de oceaan had ik wel de slippers nog maar het horloge was verdwenen, het bleek dus niet te dienen als hangslot.
Sindsdien draag ik op het strand alleen nog maar horloges waar ik mee kan gaan zwemmen.
Zou niet kunnen slapen als ik jou was (uit frustratie). Misschien goed om evt met hulp letterlijk elke cm2 te checken in het huis
hoe krijg je dat voorelkaar?
Daar ben ik helaas nooit achter gekomen, denk losse schakel of sluiting, die sluiting gaf eerder al wat problemen en ja als je dan je arm uit het raam steekt is het vragen om problemen
maar goed, dat was heel veel jaren terug. Ben nu wat ouder, wijzer en voorzichtiger. En ben in de loop der tijd ook waardes van materialen in gaan zien
Al gedaan (1. het wakker liggen, 2. met enkele familieleden de hele bende doorzocht, dat valt gruwelijk tegen met een pand uit 1920 dat vanaf de bouw in eigendom van de familie is).
Je wilt het niet weten…
Ik raak er met regelmaat eentje kwijt…maar vind dan ook meteen weer een andere.
Ja, jammer genoeg wel. En was dat niet gebeurd dan zat ik nu niet op HF.