Wie kijkt er mee uit naar de LE Citizen NJ0238-57E

De aankomende release van de CITIZEN TSUYOSA Shore Limited-edition Model heeft mij te pakken gekregen. Kan het niet beschrijven maar om de één of andere reden kan ik deze niet loslaten.

Zijn er nog meer forumleden die deze release in de gaten houden? Het lijkt er op dat deze niet in NL verkrijgbaar zal zijn.

Zeg nou zelf, dit horloge heeft uitstraling.

17 likes

Als je deze Citizen probeert te bemachtigen begrijp ik dat volkomen. Tof :ok_hand:

3 likes

Daar ga ik zeker voor! Vroeg mijzelf wel af in hoeverre deze release binnen het forum bekend was. :face_with_monocle:

1 like

Inderdaad al gedeeld binnen Citizen only

1 like

Aah ja natuurlijk,logisch :sweat_smile:

Ziet er lekker uit. Soms moet je een beetje moeite doen als je iets echt wilt hebben, mijn MontBell moest ook uit Japan komen.

1 like

Kicke! Hopelijk lukt het je!

3 likes

Leuk ding :+1:t2:

1 like

Mocht je hem nog gevonden hebben neem dan contact op met Magi van Solo Japan, hij kan vaak allerlei “onmogelijke” releases te pakken krijgen.

3 likes

Ik volg deze al een paar weken. In Japan is ie zo te krijgen, maar ik hoop dat een EU land hem online krijgt voor de adviesprijs (€359,00)

Weet iemand wat de inklaringskosten en BTW zijn als je hem in Japan besteld? (€350 ongeveer)

1 like

Vooral een onhandig kroontje (voor dikke vingers die a-motorisch worden aangestuurd :shushing_face:).

1 like

Reken iets te ruim met 25% dan zit je goed. Het is kostprijs plus verzending plus inklaringskosten plus BTW van 21%, en dan nog de kosten van postnl (of andere verzender). Oftewel: met 25% er bovenop zit je altijd goed.

2 likes

Even aan Magi gevraagd, hij kan hem leveren heeft er al meer geleverd. 425 op je stoep. magi.solojapan@gmail.com

4 likes

Zie:

Ok genoeg Solo Japan promotie.

1 like

Dat is vlot geregeld, dus voor €425,- incl. inklaringskosten?

1 like

Correct

Ik wist niet dat hij nog actief was, paar mooie zeldzame Seiko’s bij hem gekocht. Mijn Landmaster Kinetic heb ik nog als enige.

3 likes

Ongeveer 25% erbij tellen. Dus 437 ongeveer

1 like

Heb de beste man aangeschreven, erg benieuwd of er iets geregeld kan worden. :innocent:

Nogmaals dank voor de tip!

2 likes