Wie kijkt er mee uit naar de LE Citizen NJ0238-57E

Ziet er lekker uit. Soms moet je een beetje moeite doen als je iets echt wilt hebben, mijn MontBell moest ook uit Japan komen.

1 like

Kicke! Hopelijk lukt het je!

3 likes

Leuk ding :+1:t2:

1 like

Mocht je hem nog gevonden hebben neem dan contact op met Magi van Solo Japan, hij kan vaak allerlei “onmogelijke” releases te pakken krijgen.

3 likes

Ik volg deze al een paar weken. In Japan is ie zo te krijgen, maar ik hoop dat een EU land hem online krijgt voor de adviesprijs (€359,00)

Weet iemand wat de inklaringskosten en BTW zijn als je hem in Japan besteld? (€350 ongeveer)

1 like

Vooral een onhandig kroontje (voor dikke vingers die a-motorisch worden aangestuurd :shushing_face:).

1 like

Reken iets te ruim met 25% dan zit je goed. Het is kostprijs plus verzending plus inklaringskosten plus BTW van 21%, en dan nog de kosten van postnl (of andere verzender). Oftewel: met 25% er bovenop zit je altijd goed.

2 likes

Even aan Magi gevraagd, hij kan hem leveren heeft er al meer geleverd. 425 op je stoep. magi.solojapan@gmail.com

4 likes

Zie:

Ok genoeg Solo Japan promotie.

1 like

Dat is vlot geregeld, dus voor €425,- incl. inklaringskosten?

1 like

Correct

Ik wist niet dat hij nog actief was, paar mooie zeldzame Seiko’s bij hem gekocht. Mijn Landmaster Kinetic heb ik nog als enige.

3 likes

Ongeveer 25% erbij tellen. Dus 437 ongeveer

1 like

Heb de beste man aangeschreven, erg benieuwd of er iets geregeld kan worden. :innocent:

Nogmaals dank voor de tip!

2 likes

Gaat zeker goed komen.

Voor rond de €400 heb je hem in huis van buiten de E.U.
Bij Solo Japan uit Spanje scheelt je minimaal 21% btw. :+1:

Correct €425,- vandaag besteld :saluting_face:

2 likes

Ik heb Citizen benadert. Hij zal naar verwachting medio september beschikbaar komen op het vaste land.

2 likes

Vanaf gisteren op voorraad bij o.a. Kish

1 like