daan
6 juni 2021 om 06:45
1
Vandaag ga ik voor het eerst met een helicopter vliegen in Lelystad…stond al een tijdje op mijn lijstje
Kado van mijn lieve schat …
Maar nu is de vraag…welke van de drie mag mee???
Ik zelf neig natuurlijk naar de Breitling…de geschiedenis etc…het vrouwtje is gek op de Breitling!!
De Explorer is heeft dit moment de meeste polstijd…
De Pelagos is de meest fotogenieke van de drie…
Heel benieuwd wat jullie zeggen!!!
Zal eind van de dag een paar foto’s plaatsen
Ps…gister was het te slecht weer en annuleerde ze de vlucht…ff afwachten of het überhaupt doorgaat.
Oja…vrouwtje mag ook meevliegen
24 likes
Het vrouwtje en Daantje, niks mis mee. Goed om te zien dat Lelystad Airport niet meteen met grote vluchten begint👍
3 likes
Mijn stem gaat naar het explorertje
4 likes
Lelystad? Dan zou ik voor een Invicta gaan.
17 likes
Gosz
6 juni 2021 om 06:51
8
Breitling natuurlijk, gezien de connectie met de vliegwereld!
3 likes
daan
6 juni 2021 om 06:54
11
Hoor net 1200 uur…heb normaal geen vliegangst…krijg al wel de zenuwen
Timo9
6 juni 2021 om 06:54
12
Laat het vrouwtje kiezen…maar zoals je al aangaf. De Breitling
3 likes
daan
6 juni 2021 om 06:55
13
Zeg maar niet tegen haar…ze vind vieze praat heerlijk…ze leest mee hoor…doet haar niks
1 like
daan
6 juni 2021 om 06:58
16
Oww…hoor net dat er wat tegenover staat… huis moet even opgeruimd worden voordat we gaan
I’ll be back!!
daan:
het vrouwtje
Er is een lilliputter bij betrokken?
Hou op je partner “vrouwtje” te noemen. Dat leidt zo af van wat een cool verhaal had kunnen zijn.
Verder zeg ik Explorer. Dat heeft geen reet met vliegen te maken, maar van de drie horloges die je toont komt het voor mij het meest in de buurt van een Flieger: simpel, plat, goed afleesbaar, hoog contrast.
De Breitling ervaar ik als chunky, en de Pelagos eigenlijk ook.
Ik denk niet dat het uiteindelijke horloge ene reet uitmaakt voor de beleving… Helicopters zijn erg cool. Al vond ik mijn vluchtje over de Grand Canyon met name erg kort. Dat vond ik jammer.
Ik hoop voor je dat ie door gaat.
2 likes
Vliegen was Breitling. Ik neig naar de Tudor.
1 like
Doe je wel een wrist shot tijdens die looping?
2 likes
daffie
6 juni 2021 om 07:05
20
Breitling…uiteraard. Of de Pelagos ihg de helicopter uit teveel duik maakt boven water…
Veel plezier bij dit mooie avontuur…lijkt mij erg gaaf.
1 like
Ravvie
6 juni 2021 om 07:05
21
Dit zijn de Topics waar ik voor op Hf kom. De Breitling trouwens. Duidelijk.
Maar nu de echte vragen:
Ik ga zo naar Scheveningen, eerst naar Sea-life; daarna het terras op om gezien te worden. Wat doe je dan?
Sea-Dweller mee om in Sea-𝗟𝗶𝗳𝗲 te laten zien dat ik van wanten weet? En rustig een rog kan aaien? En als nood aan de man is zo een aquarium in kan?
Of juist een GMT om op het terras lekker opvallend te shinen? Zo’n Dweller is toch wat meer onder de radar. En dat is zonde als je met een fles Champagne het mannetje wilt zijn.
13 likes
daffie
6 juni 2021 om 07:06
22
je hebt niet nog ergens een invicta liggen?
3 likes
HansvR
6 juni 2021 om 07:07
23
“How many times do planes and helicopters crash?”
“Generally just once.”
5 likes