Jero1
20 juni 2021 om 07:08
709
1 like
Jurk
2 juli 2021 om 10:00
710
Klein tipje…
Het wordt vet jongens al zeg ik het zelf
@Sandy
22 likes
cdg
2 juli 2021 om 10:53
712
Nu al bezig, het is nog niet eens vrijdag middag. De drama moet nog komen
2 likes
Jurk
3 juli 2021 om 14:57
714
HF Island Deel 20!!
Hierbij al het 20ste deel al weer.
Vorige keer een keer overgeslagen met een lame excuses.
Maar nu is hij er weer hoor!! En ben er zelf oprecht trots op.
600 dpi. 40k pixels. je kunt er serieus je hele muur mee bedekken.
Zoals gezegd, de city is een Island geworden.
En het topic dat het meest speelde deze week was natuurlijk:
https://www.horlogeforum.nl/t/the-timepiece-gentleman-offline/342296?u=jurk
Veel van de grappen gaan daar over.
De pyramide, de vloggers. @AmsterdamVintageWatches @Fate_Amenable_To_Change @Chillekasper
De golden walnugget:
Gedag!
Deze wil ik toch even laten zien omdat ik hem zelf heel speciaal vind. Sinds ik voor het eerst in 2016 of 2017 een gouden Datejust met houten wijzerplaat langs zag komen wilde ik er eentje.
Een aantal maanden geleden heb ik geluk gehad en in Finland de wijzerplaat gevonden. Oh, ik was zo blij.
[Screenshot_20210611-134404_Instagram]
Maar toen begon het, probeer maar eens een nette 16018 te vinden.
Ik had twee struggles. 1. Ik denk dat de meeste mensen in de 80’s er toch iets geld bij…
De zandkastelen:
Horloge potje
dit topic, en voor velen herkenbaar.
Jankverhalen waar alleen horlogeliefhebbers begrip voor hebben…
Ik sta ruim vier maanden op de wachtlijst voor een BB58. Money staat keurig op mn rekening te wachten op hét moment. Vandaag zou ik waarschijnlijk goed nieuws krijgen zei de AD. Vandaag was tevens ook de dag de CV ketel monteur langskwam voor onderhoud. En wat denk je waar hij mij kwam: “ik heb slecht nieuws meneer”. Helaas, we moeten een nieuwe CV ketel. En mijn ‘horlogepotje’ was ons enige potje om het mee te financieren. Kortom,…
Helicopter
Vandaag ga ik voor het eerst met een helicopter vliegen in Lelystad…stond al een tijdje op mijn lijstje
[20210606_084036]
Kado van mijn lieve schat …
Maar nu is de vraag…welke van de drie mag mee???
[20210606_082953]
Ik zelf neig natuurlijk naar de Breitling…de geschiedenis etc…het vrouwtje is gek op de Breitling!!
De Explorer is heeft dit moment de meeste polstijd…
De Pelagos is de meest fotogenieke van de drie…
Heel benieuwd wat jullie zeggen!!!
Zal eind van de dag een p…
Submarine
TLDR-editie; mooi horloge gekocht. Scrollen voor foto’s.
Dit jaar ben ik rustig begonnen, met een Tissot Visodate en een Seiko Turtle als basis van mijn collectie en eerst rustig nadenken wat ik nu echt wilde. Eerdere uitspattingen waren het gewoon net niet en wat wilde ik nu echt.
De eerste aankoop is nog in aanbouw, dat gaat nog even duren en is een heel verhaal en verdiend een NA-topic op zich.
De tweede aankoop, en dan ben ik gelijk weer even klaar is een Submariner No Date.
Ik heb meer…
9 likes
Sandy
3 juli 2021 om 15:06
723
Mooi hoor @jurk . Het ziet er prachtig uit, leuk gedetailleerd en voor dat met al die influencers samen, goud waard. Ligt de gouden walnoot daarom er naast?
Maar, is HF City/Island nu af? Of ga je de volgende keer wat zee dempen (we blijven Nederlanders, de “eerste HF vlakte” stampen we wel uit de grond, uh, zee).
3 likes
RoVaGo
3 juli 2021 om 15:34
724
Geweldig weer. Alleen deze is (lijkt) nu af. Is geen ruimte meer of je moet nog ergens een luchtkasteel bouwen.
The house mouse ontbreekt deze keer weer niet.
Mooi dat je de teksten in het totaal plaatje ontbreken maar wel in detail.
7 likes
Sandy:
Maar, is HF City/Island nu af? Of ga je de volgende keer wat zee dempen (we blijven Nederlanders, de “eerste HF vlakte” stampen we wel uit de grond, uh, zee).
Ik zie aan de achterkant nog wel wat nieuwe ruimte ontstaan .
2 likes
Hij is geweldig!!!
En met een verwijzing naar een topic van mij. Wat wil een mens nog meer?
Bedankt.
1 like