Wie van de 2: IWC big pilot vs Breguet Type XXI

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Zonder de infantiele dagaanduiding was dit een graalwaardig horloge geweest.

1 like

:joy:

Ik vind dit type breguet heel lelijk eerlijk gezegd. Ik vind de marine serie vele malen mooier. Als het tussen een marine zou gaan zou ik breguet zeggen. Nu de iwc mits je de polsen ervoor hebt

1 like

Ik vind dat er voldoende compensatie-punten zijn, meer dan voldoende.

2 likes

Gewoon mooi vanuit elke hoek

5 likes

IWC big pilot is een icoon maar doe mij maar de Breguet deze keer, ik heb zelfs weinig problemen met de faux-lume :wink:

1 like

Ik zou voor de Breguet gaan, prachtig horloge.

1 like

@louis Tuurlijk mag je hem in gooien. Ik heb hem ook gezien maar ik krijg er geen klik mee.

Welke is deze dan?

Breguet 100%
Heerlijk anders na al die " me too" Rolex look a likes.
Succes met je keuze

1 like

Daar zijn medicijnen voorā€¦

1 like

2 likes

Even laten bezinken.
Maar de IWCā€™s zijn veel cooler. :sunglasses:

3 likes

De Brequet. Fantastische luxe en mooie uitestraling. Heb de Brequet ooit in de hand gehad. Vind de kroon van de IWC de grootste afknapper en ik houd absoluut niet van de zilveren knopen op de band.

2 likes

Voor mij de brequet. Al veel Iwc gehad maar op een of andere manier nooit een keeper. Wel deze graag:

7 likes

Ik zou voor de Brequet gaan.
Prachtig horloge en voor mijn gevoel net iets specialer dan de IWC

Denk dat een horloge niet meer ā€œecht pilotā€ gaat worden dan de Big Pilot( B-Uhr oorsprong)ā€¦dus wat functies betreft niet een sterk argumentā€¦

IWC zou mijn keuze zijnā€¦

Ik vind de Breguet heel mooi, maar ook wel een beetje druk. Veel randjes en krulletjes. Dat kun je specialer noemen, voor mij maakt dat de strakkere vormgeving van IWC mooier. Veel mooier.
.

1 like

Ik zou ook voor de Iwc gaan!