Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
In de tijd van de B-Uhren waren er nog geen chrono’s
Dus men moest het hiermee doen.
Er werden wel los stopwatches gebruikt.
Grt.
Ik vind de IWC veel mooier. Zo’n eenvoudig gelijnde grote dunne schijf op de pols, heerlijk (op voorwaarde dat je r de pols voor hebt).
Precies…de oer-pilot dus
De Breguet vind ik persoonlijk te klassiek, bijna kitsch, ouderwets ogen…vast heel mooi en prachtige historie, maar niet voor een pilot…
Ik houdt van drukke horloges, maar gek genoeg vind ik de IWC Big Pilot door zijn eenvoud en herkenbaarheid het meest aanspreken. Maar in deze prijsklasse zou ik ze toch om de pols willen hebben voor aanschaf…
Oer-pilot okay.
Maar daar hoort geen dag en reserve op.
De IWC heeft een A-muster.
idd, je moet wel polsen van een grizzly hebben anders wordt
deze 46mm al heel snel irritant.
En hij draagt ook nog eens groot door het grote glas.
Grt.
Ik ben verbaasd dat er zoveel voor Breguet kozen. Zal denken dat IWC toch de favoriet zal zijn met alle aandacht
Mijn voorkeur gaat uit naar de Breguet en juist de uitvoering van jou plaatje, erg mooie kleuren. Zelf zou ik ook een klok overwegen met echte vlieguren. Die zijn in deze prijsklasse goed te vinden. Zoals deze;
Foto is van een van onze gelukkigen leden…
Nee, niet waar. De Big Pilot omgehad en dat zat lekker, heel lekker. Je verwacht een groot lomp ding als je de specs leest maar het zit gewoon goed, en lekker.
Had je hem over de mouw van je colbert?
Nee even serieus, hij kan best lekker dragen maar
die 46mm tover je niet weg, voor mij iig te groot.
Grt.
broer van Nelson??
Sowieso zou ik de Breguet kiezen.
Heb nog een oude (slechte) foto van een ander model maar zo schitterend…
De IWC is ook prachtig maar in mijn optiek “te simpel”.
Pieter.
Beide heel mooie fliegers … maar de Breguet vind ik toch wat specialer …
Oei, heel moeilijk.
Beide staan bij mij ook heel hoog op de verlangelijst.
Als het om fliegers gaat heeft de IWC de beste kaarten, als een leverancier die de ww2 baumusters heeft geleverd.
Groot? de echte fliegers waren nog groter.
Breguet is een superklok, in het echt super mooi afgewerkt met vele details, met een naoorlogse luchtmacht achtergrond en origine.
Keuze van mezelf zou zijn IWC op de eerste plaats, de Breguet op een close tweede.
Succes met het maken van de keuze.
Grtn Leen.
Ik heb hem om gehad en hij zit super lekker. (Had ik niet verwacht) Ook de leren band is subliem!
Bij gelegenheid zal ik hem eens passen.
Ik dacht niet dat ze bij S&C IWC hebben.
Wat is een goed adres in de randstad?
Van Willegen, Schiekade, R’dam - kom er regelmatig langs. Heb in die prijsklassen niks te zoeken dus geen hands-on review helaas.
Thnx!
Ik kom niet vaak in R maar zal er zeker eens een bezoekje brengen.
Grt.