Wie van de 2: IWC big pilot vs Breguet Type XXI

S&C verkoopt IWC… in de PC Hooft heb je een IWC boutiqe, samenwerking van S&C met IWC

Bij S&C 030 lag er vrijdag nog één in de etalage.

He jeroen,
Dat plaatje van jou is toch hetzelfde? Of is dat de platina versie?

Die ik laat zien is anders :wink: Degene op jouw plaatje is de Type XXI 3817 (faux-vintage look), degene op mijn plaatje is de ‘oudere’ Type XXI 3810. Allebei gewoon staal, overigens.

1 like

Breguet.

Ik kan niet kiezen. Allebei top!

en hij gaat maar door :joy:

Ik zou absoluut gaan voor de Breguet. Vind de IWC wat saai ogen en te groot.
Dit is natuurlijk puur theorie want ik vind beide horloge’s wanstaltig duur.

De naam van het merk verkeerd schrijven draagt niet erg bij aan de geloofwaardigheid van je post. :grin:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nog in productie?

Je hebt ook een Petite Big Pilot :slight_smile:

Ik vind helemaal mooi

6 likes

Wat is je polsomtrek, en heb je een platte of ronde pols… kun je de IWC wel “aan”?
De kroon is ook behoorlijk groot, heb je daar last van met andere horloges of niet?

1 like

Zover ik weet wel. Heb hem sowieso afgelopen jaar nog gepast bij de juwelier, en hij stond ook gepresenteerd bij Watch 2016.

1 like

Die heb ik ook gezien. Maar ik vind de zwarte toch mooier. De rose gouden versie is ook niet verkeerd😍

Daar post ik iig een foto van.

@Kenleaf. Nee goud vind ik weer niet passen bij een flieger.
Een gouden Submariner idemdito. Beetje nutteloze pats. ( waar ik het bij een Rolex nog wel cool vind. )

De Breguet (en dan eigenlijk nog liever de 3810 met titanium en zwarte wijzerplaat) ivm draagcomfort. De IWC ziet er fantastisch uit, maar vind ik veel te groot. Zit minder comfortabel om de pols en past minder makkelijk onder een overhemd.

1 like

Daar maakte ik ook zorgen om. Maar eenmaal gepast vind ik het ontzettend meevallen.
Het leren band zit goed en draagt heel comfortabel
Zie foto’s