Wie van de 2: IWC big pilot vs Breguet Type XXI

Ik zie nu dat ik de verkeerde foto had geplaatst.
Blijkbaar hebben wij dezelfde voorkeur :grin:

Is er een reden dat de banden ondersteboven zitten gemonteerd?

Euhhhh is dat zo??? Niet gemerkt

Het lijkt alsof de ā€˜flap’ aan de onder ipv bovenkant zit. Of lijkt dat alleen zo?

Doet IWC altijd zo…

1 like

Wat zit je nu te wauwelen?
Dat was heel de reactie…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

David had zijn leesbril niet op![quote=ā€œJozadel, post:87, topic:88025, full:trueā€]
Wauwelen?

Jij schrijft ā€œEr is ook een Petite Big Pilotā€. Dat zou kunnen duiden op een Big Pilot in een kleinere maat, en dat is het niet. Het is een reguliere Big Pilot in de Le Petit Prince uitvoering.

Snap je hem nu?
[/quote]

David had zijn leesbril niet op…

Ah maar dat zeg ik ook niet. Dat maakje erzelf van.
Ik laat gewoon een big pilot zien in een andere uitvoering.

:innocent::hugs:

Jozadel had zijn leesbril niet op!

Ik probeer gewoon mijn onwetendheid goed te lullen… :monkey:

2 likes

Een no brainer… de Breguet maar dan de Type XX

2 likes

Bedankt voor alle info en ervaringen.
Ik denk dat het de Breguet wordt maar een andere versie dan ik op de foto liet zien. Met dank aan @JTrapman
Nu volgende de vraag. on bracelet of leren band?

What do you think?

1 like

Leer

Leer…die stalen is one shiny MF…

De IWC, die andere is voor oude mannen met een horlogeverzameling. Mooi maar niet om te dragen.

Groeten
Rutger

Afhankelijk van het prijsverschil (en hoeverre dit een rol speelt) zou ik zelf voor een versie op stalen band gaan en later een Santoni band toevoegen met een originele vouwsluiting.

Heb zelf de IWC Boutique Rodeo Drive gedragen en vond dit wel een indrukwekkend horloge. Wel heel anders als de Breguet en meer een horloge voor ā€œernaastā€.

1 like

Leer!!

1 like

nou nou nou,

Het is een horloge voor mannen met meer smaak en meer kennis over horloge en horloge merken.

1 like