Helemaal de juiste keuze, top! Wel op leer, graag
Tja, dat ligt er aan of je een open of een overdekte cockpit hebt
Maar, even alle gekheid op de stuurknuppel,
ik zou voor de bracelet gaan en het leer erbij bestellen.
Grt.
Yep, idem hier: steeds voor de bracelet gaan en leer bijbestellen.
Achteraf een bracelet bijkopen is steeds duurder.
Maar eerlijk-is-eerlijk: ik vind de Breguet op leer het mooist !
Pracht van een horloge - goede keuze !!!
De Breguet is het mooiste op leer. Ik vind de metalen band hem er ‘goedkoop’ uitzien…
Thanks @drex en @Marc_B1 Had ik ook over gedacht. Maar ik denk dat ze voor het extra bandje ook de hoofdprijs vragen. Iemand enig idee?
Ik schat zelf in op €500
Leer.
Leer!
de Breguet natuurlijk. Hoewel ik zeker een IWC fan ben, vind ik de BP echt een voetballers horloge.
Vandaag verschillende breguet type 21 (titanium, 3810 en 3817) en de nieuwe type 22 kunnen passen.
De type 21 was verrassend comfortabel en valt klein. De dikte viel ook mee.
De titanium versie is wel lichter maar op leer maakt het niet heel veel uit. Ik vind de afwerking van titanium kast minder mooi dan de stalen.
De 3817 (faux vintage) is niet verkeerd en met open case back. Maar niet mijn smaak en hij is ook 2K duurder.
Type 22 stuk groter maar draagt ook klein. Hij is 44mm en voor gevoel komt ie op 41mm. Alle dimensies vind ik wel in proportie. Maar dit is echt een moderne interpretatie van de type 20.
Ik zoek toch in meer de klassieke vorm type 21/3810 is meer mijn smaak. De diepdonker bruine wijzerplaat is haast zwart. Valt goed om me pols. De bracelet kost €1500 meer. Ik vind hem toch mooier op leer. Dus ik laat die bracelet zitten.
Van dat geld koop ik liever MM300
Waar denk je op uit te komen qua prijs?
Auw, mijn ogen. Wat een onbalans zo zonder 9.
Hmmm, nu je het zegt.
Was in eerste instantie niet opgevallen.
Blijkbaar mis ik die “9” niet zo
Vindt de stalen band niet geweldig, sluiting en kast schakels open.
Verder is het uurwerk wat er in zit iets wat mij nog doet twijfelen.
Is Lemania, dan is het uurwerk van de IWC meer bijzonder.
3880 is ook mooi!
Succes verder.
Grtn Leen.
Wat bedoel je hiermee??
Uurwerk niet bijzonder. Ben het wel met je eens. Het is geen column wheel chronograaf, maar blijft mooie Breguet.
IWC is ook fantastisch, maar ik moet eenmaal keuzes maken.
Ik bedoelde open end links, versus solid end links.
Zag later dat de nieuwe uitvoeringen tegenwoordig ook solid end links hebben.
Is dus geen issue, vindt hem trouwens op donkerbruin leer geweldig.
Keuze maken, is ook zo, neig persoonlijk ook meer naar chronograaf, maar ik heb zo’n moeite om definitieve keuzes te maken.
Zeker omdat ik geen flipperaar ben. Alles blijft.
Grtn Leen.
Ik ben ook geen flipperaar. Zit niet in mijn bloed om zomaar iets te kopen en later weer verkopen. Impulsaankopen gaat bij mij vaak gepaard met spijt. Denk erg goed na voordat ik het aanschaft. Zeker met deze bedragen. Ik hoop op den duur beide aan te schaffen. Dus nu eerst een kiezen.
Je bent er nog niet uit? Zag eerder de gewone pilot nog voorbij komen. Dat lijkt me een hele goede optie. Breguet vs Big Pilot lijkt me een wat minder eerlijke vergelijking, want het formaat wijkt wel enorm af evenals de stijl van het klokje.
Nee, ik ben nog niet uit
Ik ga nog een keer passen en dan hoop ik een keuze te kunnen maken.
Heb een hekel om te gaan passen. Ze proberen je te “dwingen” om op dat moment te kopen.
Heel begrijpenlijk, maar irritant.
Twee verschillende horloges, maar op de achtergrond komt JLC ultra thin moonphase naar voren. Keuze, keuzes.
Als het aan mij lag ook de Breguet met stip…
Over een luxeprobleem gesproken😀. Maar voor mij toch wel de breguet en vind de faux vintage ook wel mooier.