Wie van de 3? [PLEH]

Btw, ik vind die oris hier een stukje omhoog ook wel erruug leuk ,ondanks dat hij ook niet echt vintage is… :ok_hand:

Bedankt voor de reacties allemaal.
Oris is ook mooi, zeker als je bedenkt dat deze bijna 75% goedkoper is.

Ik neig steeds meer naar de Speedmaster. Mede vanwege op de oplage, verhaal erachter en omdat het volgens mij een collector’s item zal gaan worden. Waar ik vervolgens niks mee doe maar wel een leuk idee.
Maar ook omdat ik zo’n Rolex de rest van mijn leven overal kan kopen terwijl de Speedmaster snel uitverkocht zal zijn.

Daarom is mijn lijst op dit moment;

1. Speedmaster
  2. Rolex Sub
  3. Seamaster

Ik heb een optie genomen op een Speedmaster. De juwelier krijgt er binnenkort nog eentje binnen.
Dan hangt het er vanaf of de klik er is en of het horloge niet te groot blijkt voor mijn 17.3cm pols.
Zo wel dan wordt het een Submariner.

Ook overweeg ik om mijn Carrera calibre 16 te verkopen wegens te weinig draagtijd en omdat ik van mezelf weet dat na de Speedmaster ook weer gespaard moet gaan worden voor een Roly!

Jullie meningen blijven welkom.

Mijn persoonlijke keuze

1. omega speedmaster
  2. rolex submariner
  3. omega seamaster

maar liefst de 3 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1. Speedmaster
  2. Submariner

Als ik je openingspost lees merk vermoed ik dat de Speedmaster een veel ‘specialer’ horloge zal zijn voor je! Hopelijk krijg je dat gevoel ook als je hem gaat passen…

Een collector’s item is het, maar de vraag is maar hoe bijzonder het is. Omega had bijna elk jaar wel een limited van de Speedmaster. Net als 1 of zelfs meerdere limiteds bij een Bond film.
Wel is het dat deze Speedy in een kleinere oplage komt dan sommige andere.
Maar zoals je zelf al zei, belangrijkst dat het extra bijzonder voor jou maakt.

Betreft de maat, je kunt natuurlijk ook de normale eerst proberen. Maar wel verstandig dat ie vrijblijvend voor jou gereserveerd is.

Veel voorpret en hopelijk is de klik er!