Wie van de 3? [PLEH]

1. Rolex
  2. Speed (Als Snoopy er niet op stond dan was dit voor mij nr 1)
  3. Sea

De snoopy heeft slechts zijlings met het stripfiguur te maken. Het gaat om een NASA award die Omega ooit ontvangen heeft en herdacht wordt met dit horloge:

Ben het overigens wel met je eens. Ik zou véél liever een ‘gewone’ speedy pro hebben (zonder zichtbodem etc.).

Ondanks dat ik niet per sé een Rolex (en juist wel Omega) fan ben, vind ik dit wel de beste keuze van de 3: niet per sé de mooiste, maar wel de meest iconische.

1 like

Mijn voorkeur op uiterlijk

1 Omega Seamaster
2 Omega Speedmaster
3 Rolex Sub

1 Seamaster; vind ik een charmant horloge
2 -------------------------------
3 -------------------------------

Speedmaster is gewoon niet mijn klok.
Rolex heb ik als merk echt helemaal niks mee. Dus dat zou 'm sowieso niet worden.
Succes met kiezen! :smile:

Van deze 3 zou ik zeker voor de Rolex gaan, wat je zegt: tijdloos mooi model en stiekem wil iedereen 'm wel hebben (toch?). Het verhaal bij de Speedmaster is natuurlijk fantastisch…volgt voor mij op een korte afstand. De Seamaster vind ik dan weer wat, excuus voor de woordkeuze, simpel in vergelijking met de andere 2. Voor de duidelijkheid, ik vind de Seamaster echt geen lelijk horloge, maar in dit gezelschap vind ik 'm minder mooi.

In ieder geval succes en de uitkomst zie ik graag verschijnen!

Seamaster
Submariner
Speedmaster

Tenminste, dat zou mijn rijtje zijn. Alleen in jouw geval zou ik t rijtje omdraaien.
Speedmaster omdat t mooie n handopwinder is en met n bijzonder verhaal, je geboortejaar, etc. Alleen… Bedenk goed dat t n witte wijzerplaat heeft ipv zwart. Hij is lekker apart, maar ik prefereer de normale zwarte.
Rolex… Tja die heb je nog niet in je verzameling.
Seamaster spectre… Ik zou em eerst es om de pols proberen. De lugs steken nl nogal uit.

1 like

Volgens mij komt er ooit sowieso een Rolex bij jou gezien jou andere reacties hier op het forum… Dan zou ik nu voor de snoopy gaan gezien je collectie en ik vond deze ook qua looks erg mooi.

En als je uiteindelijk nog een Rolex koopt zou ik wel voor een andere gaan maar dat is persoonlijk.

Dus;
Speedmaster
Rolex
Seamaster

speedmaster: Mooi!
Seamaster: te glad en je zit vast aan Omega service/onderdelen
Sub: tijdloos maar ook borderline saai.

Dus geniet van je snoopy, als deze nog te vinden zijn.

1 Submariner, Behoeft geen betoog of argumentatie.

2 Seamaster 300 Master, Is gewoon een coole klok.

3 Speedmaster, voor mij op de 3e plaats want ik vind em niet zo geweldig als de eerste 2 mede door de witte plaat.

Groeten,

Noel.

Faux Patina… Ik vind het wel mooi :smile:

4 likes

Ik zou gaan voor de Rolex, daar ben ik immers ook zelf voor an het kijken en ik ga er steeds meer gecharmeerd van raken :slight_smile:

had ik die problemen toch!!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Speedmaster vanwege het verhaal en het is nog een vrij uniek horloge.

1. Rolex
  2. Speedmaster
  3. X

Seamaster !!

Seamaster (omdat ik hem heb)

Rolex (omdat ik hem wil )

:smile:

de speedmaster omdat ik de wijzerplaat het mooist vind.

Alledrie zijn het prachtige horloges, en alledrie hebben ze hun voor- en nadelen. Echter op de lange termijn is er maar één die nooit verveelt, super gebouwd is, het origineel is van vele duikhorloge-ontwerpen en zijn waarde behoudt (of zelfs stijgt): De Rolex Submariner. Een saaie keus misschien, maar wel een zekere. Spijt krijg je er nooit van, misschien wel van de andere twee welke spin-offs zijn van reeds bestaande modellen van Omega.

Zelf zeg je het al: “keuze vanwege de historie, kwaliteit, uitstraling en tijdloos ontwerp.”

Submariner dus. Succes!

1 like

Ik vind de snoopy niet echt wat voor mezelf, wel apart om te hebben in verzamel termen.
De seamaster vind ik qua model erg mooi maar ik hou niet van nieuw vintage ,zeg maar…
De sub vind ik erg mooi maar toch minder dan de oude uitvoeringen, die vind ik meer in balans.
Voor mij wordt het,
1 Rolex
2 seamaster
3 speedmaster

Mijn keuze zou zijn,

1 Rolex sub 5513 van 1968 (mijn bouwjaar)
2 Speedmaster Ed White (pre moon,rechte lugs)
3 Seamaster 300 (echte vintage)

2 likes

:pray: Misschien ga ik ze ook ooit alle 3 bezitten… :open_mouth: