Wie van de drie gaat het worden?

Hallo,

Zoals eerder vermeld zijn wij zwanger en ga ik na de geboorte van ons kind een horloge kopen en laat in de sluiting de naam graveren(we gaan gelukkig voor een korte naam). We verwachten ons kind half juli. Nu kan ik nu al de klok kopen dus das lekker. Ik ga(mag, je weet hoe dat gaat) rond de 600 euro uitgeven. Het zijn deze drie klokken waar ik uit ga kiezen. Ik moet ze nog wel “live” gaan bekijken.
Bovenaan op mijn lijst staat de Auguste Reymond, dan Louis Erard en dan de Zeno.

Geef je mening, is leuk om te lezen al is smaak persoonlijk natuurlijk. Als iemand adressen weet waar ik deze klokken kan bekijken in Brabant het liefste dan hoor ik dit graag.

1. Auguste Reymond Les Classique d´Auguste M-69B2306-56.

1. Louis Erard Heritage 69257AA01

1. ZENO X-Large Pointer, Retro, Automatic

Fijn weekend.

Leuk idee om een horloge-aankoop met de geboorte van een kind te combineren :~ Een meesterlijke reden om weer eens een nieuw horloge aan te schaffen :smiley: Je weet wel, iedereen is hier gek van horloges, de één wat meer dan de andere :wink:
Ik zou persoonlijk voor de Zeno gaan. Mooie klok met leuke datum-indicatie.

Gr Ron

Ik zou voor de Auguste Reymond Les Classique d´Auguste M-69B2306-56 gaan.

Ga je ook voor een matchend horloge voor de moeder?

Ik vind de Louis Erard het meest klassiek en tijdloos.

De Louis Erard vind ik VEEL mooier dan de andere 2.

Grappig om te zien dat smaken dus verschillen.

Prettig weekend.

uuuuuh nee, moeders krijgt geen matchend horloge wel een armband of ring.

Hallo Jeronimo,

Het is inderdaad een mooie reden om een nieuw horloge te kopen:D

Ik zou voor de Louis Erard gaan (staat ook op mijn wishlist)

Met vriendelijke groet,

Herman

Auguste Reymond Les Classique d´Auguste M-69B2306-56 :smiley:

De Zeno lijkt me wel een pak jonger dan de andere twee.

En een originele datum-aanduiding.

Ik dacht dat de zeno de enige was dat geen saffierglas heeft. Is hij daarom niet minder bestendig tegen krassen?

mvg,
msschlck

Ik zou voor de Louis Erard gaan, mooie dress watch en tijdloos(tu)

De Louis Erard is verreweg de mooiste

Je kunt natuurlijk ook een mooi horloge voor je spruit kopen en deze aan hem of haar geven op de 18e verjaardag! Dat ben ik iig van plan om te doen.

Ook een goed idee.

Louis Erard is na een snelle blik::o op deze 3 opties het horloge wat ik zou kiezen…

Succes(tu)

Vind die Louis Erard erg mooi, alleen wat aan de kleine kant (40mm dacht ik?).

zeno

uiteraard de Louis Erard !

Ik sluit me aan bij de meerderheid, Louis Erard, erg mooi!!!

De Louis Erard is het bijna: omdat de ingetogen wijzerplaat met al die mooie driehoeksvormen in wijzers en indices wreed wordt verstoord door dat vierkante hokje voor de datum… is 'ie het voor mij dus net niet.
Voor mij dus de strakke en aparte Zeno.

Na lang twijfelen tussen de Erard en de Zeno…de Zeno. Straalt perfectie uit en is apart!

Ik zal ook eens wat kinderen gaan maken denk ik! Ik zou voor die Louis Erard gaan.