Zoals eerder vermeld zijn wij zwanger en ga ik na de geboorte van ons kind een horloge kopen en laat in de sluiting de naam graveren(we gaan gelukkig voor een korte naam). We verwachten ons kind half juli. Nu kan ik nu al de klok kopen dus das lekker. Ik ga(mag, je weet hoe dat gaat) rond de 600 euro uitgeven. Het zijn deze drie klokken waar ik uit ga kiezen. Ik moet ze nog wel “live” gaan bekijken.
Bovenaan op mijn lijst staat de Auguste Reymond, dan Louis Erard en dan de Zeno.
Geef je mening, is leuk om te lezen al is smaak persoonlijk natuurlijk. Als iemand adressen weet waar ik deze klokken kan bekijken in Brabant het liefste dan hoor ik dit graag.
Auguste Reymond Les Classique d´Auguste M-69B2306-56.
Leuk idee om een horloge-aankoop met de geboorte van een kind te combineren :~ Een meesterlijke reden om weer eens een nieuw horloge aan te schaffen Je weet wel, iedereen is hier gek van horloges, de één wat meer dan de andere
Ik zou persoonlijk voor de Zeno gaan. Mooie klok met leuke datum-indicatie.
De Louis Erard is het bijna: omdat de ingetogen wijzerplaat met al die mooie driehoeksvormen in wijzers en indices wreed wordt verstoord door dat vierkante hokje voor de datum… is 'ie het voor mij dus net niet.
Voor mij dus de strakke en aparte Zeno.