Wie van de drie gaat het worden?

Mijn beste,

Ik kies voor de ‘Auguste Reymond Les Classique d´Auguste’. Alhoewel ik nooit zo gecharmeerd ben van een Tonneau-vormige kast, vind ik deze buitengewoon fraai.

Succes met de uiteindelijke keuze en zorg goed voor je vrouw.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Tussenstand:

Louis Erard 8 stemmen
Zeno 5 stemmen
Auguste Reymond 3 stemmen.

Vanaf de foto gezien, de Louis Erard!

Succes met de keuze.

Martin

Louis Erard. Geen twijfel mogelijk…

Ik vind de Louis Erard heel erg mooi, hoog ekster gehalte maar geen bling bling. maar de Auguste Reymond heeft ook iets, iets stijlvols. En als het kind een meisje wordt kun je het Auguste noemen, en bij een jongen Reymond, scheelt weer in het graveerwerk. :wink:

louis

De eerste twee zijn uitgerust met een Eta 2824 uurwerk de Zeno met een Eta 2836 uurwerk. Technisch gezien zou ik nu voor de Zeno gaan…:wink: Het kan veranderen bij mij.

ik zou voor louis erard gaan(ik heb er nog een te koop (:P)). prima horloge, maar waar in Nederland zijn ze nog meer te koop ik heb die van mij op bobb’s hertiga gekocht.

succes met keuze

ik zou voor louis erard gaan(ik heb er nog een te koop ). prima horloge, maar waar in Nederland zijn ze nog meer te koop ik heb die van mij op bobb’s hertiga gekocht.

succes met de keuze

Kun jij een link sturen van die site waar jij dit horloge gekocht hebt?

Haha, goed idee. Nee wij hebben andere namen in gedachten. Ook geen Louis of Erard.

Het is een veiling die eens in de zoveel tijd is. Daar liep ik tegen mijn Louis Erard aan.
http://www.bobbsheritage.nl

Wordt het een jongen dan zou ik kiezen voor de Louis Erard
Wordt het een meisje dan zou ik kiezen voor de Auguste Reymond

Mvg.
Okki

Er is duidelijk een voorkeur voor de Louis Erard. We zullen het zien rond juni/juli.

Als iemand een dealer kent die Louis Erard verkoopt dan hoor ik het graag.

Dank voor jullie input.

Niemand die weet waar ik een Louis Erard kan bekijken???

Ff de zoekfunctie gebruiken. Ik heb er destijds een topic over geopend. Van Pampus op het Rokin heeft ze en ook Amsterdam Diamond center tegenover het palijs op de Dam.

Thnx.

Hallo Jeronimo,

Van een medeforumlid (G.J.) heb ik de dealeradressen van LE in een Excel bestandje doorgestuurd gekregen.
Dus als je even je e-mailadres (via een persoonlijk bericht) doorgeeft, stuur ik je het bestandje toe.

Gaat het met de moeder en het kind allemaal goed?

Met vriendelijke groet,

Herman

Heb ze tot dusver alleen op schiphol gezien. Wel erg leuke horloges!

Alles gaat goed met moeder en kind. Vandaag 20 weken echo gehad en het is een…Jongen.