Wie van de drie gaat het worden?

gefeliciteerd.

De Louis Erard is idd een goede keuze.
De dealeradressen hab ik je ondertussen toegestuurd.

mvg,
Herman

Nogmaals dank.

Fijne avond.

jeronimo Schreef:

Alles gaat goed met moeder en kind. Vandaag 20 weken echo gehad en het is een…Jongen.

Leuk! Spannend hoor.
En straks voor deze kleine een duikertje met veel lumen omdat 'ie zo lang in het donker heeft moeten rondzwemmen!
Je kan immers niet vroeg genoeg beginnen. :slight_smile:

Er is iets veranderd aan de smaak.
De Zeno heeft plaats moeten maken voor de Seiko. De Augute Reymond(laatste foto) komt misschien eerder dan gedacht. Wellicht koop ik twee horloges, de 4e foto en …

Heb je al gekeken bij Longines, die hebben dacht ik ook wel wat grote maten in de Master Collection.

Heerlijk toch zo een horlogehobby. :wink:

Ik zou voor de eerste gaan.

Ja, toevallig net bij de juwelier geweest en hij heeft mij helemaal lekker gemaakt. Seiko bekeken maar vindt ik toch een beetje tegenvallen. Longines straalt toch iets meer uit vindt ik. Maar ja keuzes maken is erg moeilijk. Mijn vriendin stak gelijk een ring van 1600 euro om haar vinger.
Maar ja luxe problemen zullen we maar zeggen.

Zoals eerder vermeld verwachten wij een kind in juli. Hiervoor ga ik een horloge aanschaffen.
Geen dress watch maar een wat stoerder horloge gezien mijn collectie.
Ik heb nu oa:

en

.

Dit zijn nette horloges voor mijn werk. Nu wil ik gaan kiezen:
Gevril(sportief horloge)

Nite(no nonsens horloge)

en Swiss Military Watch(stoer en mijn voorkeur)

Hoi Jeronimo

Heb je soms ook last van de zwangerschaphormonen? :wink:
Je smaak lijkt alle kanten uit te slingeren.
Ik zou er voor mezelf een horloge voor nemen wat je al langer op je wishlist hebt staan.
Waar je dus van weet dat je het mooi horloge vind, dan is de kans groter dat je het over een jaar of meer ook nog een goede keus vind.
Je huidige 3 modellen spreken mij niet aan kan je daar dus niet bij helpen.

Deze nieuwe horloges zijn nogal in tegenstelling tot je eerste selectie. Helaas alledrie ook niet helemaal mijn smaak dus met deze keuze kan ik je niet helpen. Succes!

Ik zou de Zeno nemen denk ik