Nee het heeft een ander verhaal eromheen, andere emotie, andere status.
Ze zeggen vaak dat GS voor stille genieters is. Dat ervaar ik zelf ook wel zo ergens.
Nee het heeft een ander verhaal eromheen, andere emotie, andere status.
Ze zeggen vaak dat GS voor stille genieters is. Dat ervaar ik zelf ook wel zo ergens.
SBGA 375 vandaag nog bekeken! Prachtig! Ga ervoor
Ik had de sbgr079 en die was mooier afgewerkt dan andere horloges ( IWC portug chrono, Omega Constellation, die ik in die prijsklasse heb (gehad) , met name kast, wijzerplaat en zeker de wijzers en indices. Ik vond hem iets te groot dragen als enige minpunt.
Ik heb ooit een JLC geophysic gepast, maar niet gekocht, en daarvan is het uurwerk absoluut het mooiste van alle hier genoemde, de wijzerplaat en indices zijn ook top.
Dat is ook absoluut niet te vergelijken met GS
Dit is mijn GS SBGA 279; een jaar geleden gescoord in Japan. Ik kan er niet genoeg van krijgen, wat een fraai horloge is dat, loopt ongelofelijk nauwkeurig, draagt zeer comfortabel en het rondcirkelen van de secondewijzer is welhaast magisch te noemen. Ook het lichtspel op de champagne kleurige wijzerplaat is fascinerend. Nou ja, ik ben van de Grand Seiko.
Maar uit diepe beleefdheid neem ik ook graag de hoed af voor Rolex, Ketelaars, enz. enz. De horlogewereld zit boordevol bewonderenswaardige ontwerpen! En er bestaat wat dat betreft geen absolute waarheid. āMijnā waarheid staat hierboven beschreven.
Wow, wat mooie goed in te zoomen foto zeg! En geen rechte, maar gebogen indices.
Bijzonder fraai!
Nu zie ik het pas goed, die gebogen indexen. š„°
En die kleur is echt fantastisch!!! Zwijmelā¦
Idd ja! En zwarte strepen in het midden, wel uniek ja!