Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Iemand heeft daar al een pagina over. Maar je kannetje altijd starten uiteraard. Zal eens zoeken of ik hem kan vinden.

2 likes

@anon19228579EVHF Swissads

Swissads on instagram

2 likes

Ja die :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel interessant, ik zou het gewoon eens proberen. Het kost relatief weinig tijd om het op te starten en als het eenmaal draait ga hebben vanzelf leuk vinden. :sweat_smile:

Ik zit niet op Instagram te wachen. Maar een mooi topic op dit forum, waarin je je oude advertenties post, het liefst niet alleen Rolex, maar wat je maar hebt, zou erg cool zijn.

Wellicht dat er andere leden uit hoeken en gaten komen met allerlei advertenties die jij nog niet had. Dat kan ook natuurlijk.

Zoals gezegd: Op dit forum zijn oude advertenties altijd welkom.

Laat me alsjeblieft geen verdere klant van Zuckerberg moeten worden om die reut te bekijken. Ah toe.

bestaat al

om u te dienen. :tophat:

1 like

De lijst even geüpdate en mezelf toegevoegd

1 like

De lijst aangevuld met mijn (kleine) account. Vooral aangemaakt om mijn eigen horloge-reis te documenteren, maar ik vind het fotograferen van horloges ook steeds leuker om te doen.

1 like

septentrio / life.between.lugs

https://www.instagram.com/life.between.lugs/

Schaamteloze plug:

https://www.instagram.com/urbangentleman_ug/

Probeer voor de gein sinds een paar weken de maandag te claimen als Rolex dag van de week met de hashtag #crownmonday

Compleet kansloos :rofl: maar als je maar schik hebt tussen de eerste paar meetings van de week.

Gebruik instagram puur voor de lol. Heb inmiddels met een paar mensen direct contact via het platform en dan is het leuk elkaar 1-1 te spreken over de zoektocht naar een nieuw horloge.

3 likes

Ik zag het. Heb helaas geen Rolex, dus kan niet meedoen! :slightly_smiling_face:

Maandag is #maximonday voor rolex. :see_no_evil:

1 like

Maandag is #bluewatchmonday voor iedereen :see_no_evil:

3 likes

Zwarte Seiko vandaag, nog steeds geen instagram account.

Maar sinds wanneer is dit het “Hier is een lijst van Insta-accounts, kijk, hier is de mijne ook”? Ik maar denken dat we aan moesten geven wie we volgen.

Ik stel voor dat je ophoudt met die onzin. Ik vond SpeedyTuesday al een kutfenomeen.

Als alternatief wil ik graag Mondaineday introduceren. Of Tutima Tuesday. Wellicht Wenger Wednesday, Timex Thurdsay, F. P. Journe Friday, Shinola Saturday en Strela Sunday.

Dan heb je een set leuke alliteraties, en minder clichés.

4 likes

Tot op heden het grote plug-topic gemist zie ik. Hierbij alsnog mijn plug!

https://www.instagram.com/b.o.watches

2 likes

Ook een goedemorgen…
Als je niet op instagram zit wat zoek je in dit topic dan :slight_smile:
tenor

6 likes

:joy:

3 likes

Tja, zonder account kan ik moeilijk op Instagram over Facebook-bedrijven klagen.

1 like

Ook mijn Instagram er maar even bij:

HansT - instagram.com/hansttwente

1 like

Shitter Monday bestaat toch al? Daar vallen alle bovenstaande suggesties muv FP journe onder. Dus als je een account aan maakt dan kun je mooi mee doen :+1: