Wie zit er achter dit account? En NA

Welkom, en leuke collectie!

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom hier en veel plezier!

1 like

Welkom Tjibbe!

1 like

Welkom op het Horlogeforum!

1 like

Welkom en een toffe aanwinst! :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

welkom

1 like

welcome home

1 like

Welkom :hugs:

1 like

Welkom! Leuke verzameling. Bedankt voor de informatie en foto’s. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum en met je NA.

1 like

Welkom!

Die Speedtimer is heel mooi; nog nooit gezien in die zwart-gouden uitvoering. Mooie aanschaf :slight_smile:

1 like

Welkom , leuke collectie horloges :+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom!

1 like

Dank voor het uitgebreid voorstellen, welkom! Geniet ervan!

1 like

Welkom bij de club Tjibbe.

1 like

Welkom Tjibbe!
Veel plezier hier :+1:

1 like

Ha Tjibbe, welkom op het forum. Leuke horloges en mooi verhaal!

1 like