Welkom, en leuke collectie!
1 like
Welkom op HF ![]()
1 like
Welkom hier en veel plezier!
1 like
Welkom Tjibbe!
1 like
Welkom op het Horlogeforum!
1 like
Welkom en een toffe aanwinst! ![]()
1 like
Welkom!
1 like

1 like

1 like
Welkom ![]()
1 like
Welkom! Leuke verzameling. Bedankt voor de informatie en foto’s. Veel plezier op het forum.
1 like
Welkom. Veel plezier op het forum en met je NA.
1 like
Welkom!
Die Speedtimer is heel mooi; nog nooit gezien in die zwart-gouden uitvoering. Mooie aanschaf ![]()
1 like
Welkom , leuke collectie horloges ![]()
1 like

1 like
Welkom!
1 like
Dank voor het uitgebreid voorstellen, welkom! Geniet ervan!
1 like
Welkom bij de club Tjibbe.
1 like
Welkom Tjibbe!
Veel plezier hier ![]()
1 like
Ha Tjibbe, welkom op het forum. Leuke horloges en mooi verhaal!
1 like