Ik vond dit een bizar morbide verzoek, meer passend op het darkweb totdat het kwartje viel.
Welkom hier veel leesplezier!
Ik vond dit een bizar morbide verzoek, meer passend op het darkweb totdat het kwartje viel.
Welkom hier veel leesplezier!
Dank je wel!
Dyslexie is zo nu dan mijn grootste schrijf ergernis nummer 1😅. Zelfs met een paar keer nalezen, denk je later nog steeds. Wat heb ik in vredesnaam op papier gezet.
Dag Tjibbe, mooi verhaal, je bent welkom om je “problemen” (nou ja) met ons te delen.
Tjibbe, welkom op HF!
Welkom Tjibbe
Van harte welkom op dit prachtige forum!
Hoi Tjibbe, welkom.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Waarom? Waarschijnlijk omdat je 41 al heel oud vindt?
Valt mee hoor.
Hier hoor je bij de jongeren.
Dank je wel!
Is een beetje een tik van mij om af en toe ergens iets in te zetten om te kijken om mensen het echt wel lezen😂.
Schaam mij niets niet voor mijn leeftijd. Ik voel geestelijk nog regelmatig een puber:sweat_smile:![]()
Welkom op het forum Tjibbe ![]()
Leuke introductie, van harte welkom!
Die Seiko arctura heb ik altijd tof gevonden, mijn stagebegeleider had hem altijd om vroeger ![]()
Ik heb het ook gelezen Tjibbe. Ik ben 47 jaartjes jong. En jij?![]()
Je kunt je leeftijd wel achterwege laten, maar op het moment dat je username 85 bevat ga ik er even van uit dat je gewoon 41 bent. ![]()
Tja, verder heb je zeker gelijk hoor, maar om nou te roepen dat je uiteindelijk altijd bij Rolex uit komt… Ik weet het niet. Het is mij in bijna 12 jaar op dit forum nog nooit echt gelukt om dat te willen. Er is hoop.
Ik hoop dat je je horloges binnenkort gewoon in ere kunt herstellen.
Ook die Pulsar kan van nieuwe pakkingen voorzien worden.
Welkom hier, laat je niet gek maken.
Welkom Tjibbe!
Volkomen mee eens.
Maar om nou te roepen dat we uiteindelijk allemaal een San Martin willen…Nee dat geeft geen kracht aan de waarschuwing…
Aldus sprak de man die behoorlijk snel van zijn eigen advies terugkwam. ![]()
Welkom op HF Tjibbe