Wijzerplaat kwartier verder

Beste medeforumleden,

Gisteren ineens de wijzerplaat van mijn SARX een kwartslag gedraaid. Weet misschien een van jullie of deze weer makkelijk vast te zetten is? Of moet er misschien een nieuwe in; en is er dan aan een wijzerplaat te komen, aangezien het een JDM horloge is? Gewoon naar AD, of doen die echt niet aan horloges die hier niet verkocht worden. Wie weet er raad? Alvast bedankt!

Het hele uurwerk lijkt gedraaid, aangezien de datum mee verhuisd is.

3 likes

Ik weet zeker dat jij bekend bent met het fenomeen datumring.

22 likes

Zou niet naar een AD gaan waar je 'm ook nog 'ns niet gekocht hebt. Gewoon even naar de horlogemaker.

Onvoldoende blijkbaar. Ik doe hier alleen mee voor de looks, hé. Horloges gerelateerd.

5 likes

Dat deel gaat je bovengemiddeld goed af. :ok_hand:

2 likes

Gefixed, ik PM je de factuur

36 likes

Valt I nog binnen de garantie?

Best lastig als de kroon er nog inzit (of deze is ook afgebroken). De pootjes van de plaat zijn afgebroken en die kan je met speciale apparatuur wel weer laten lassen.

1 like

Easy fix he :joy:

1 like

Soms is het te makkelijk :wink:

1 like

Meteen de premium Rolex-uitlijning meegegeven zie ik :ok_hand:

2 likes

Nee, dit lijkt me een Seiko bij De Rijke & Co

5 likes

Of je scoort een nieuwe dial.

1 like

Haha, nice……thnx

1 like

Nope garantie zit er niet meer op

Dank, kroon zit vast hoor! We gaan op zoek naar iemand die de pootjes kan lassen.

1 like

Ergens tegen aan gestoten of gevallen? Als de wijzerplaat zo gedraaid is zijn meestal de dial feet afgebroken. Kan op 3 manieren gefixt worden maar ik denk dat in dit geval omdat het om een modern horloge gaat een nieuwe wijzerplaat het makkelijkste is.

2 likes

Het is me een raadsel om eerlijk te zijn. Horloge is niet gevallen en kan me ook niet herinneren dat ik ergens hard tegenaan gestoten heb of iets dergelijks. Maar dan zou het wel heel fragiel geweest zijn.
Dan toch maar op zoek naar een nieuwe dial.

Mij ook want dit heb ik nog nooit gezien! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes