Wijzerplaat Rolex Datejust: Nep, echt of een slechte redial?

Tot ze een keer achter je laptop gaat zitten en begint te lezen op HF waar je nog ingelogd bent…
De lol :joy:

2 likes

Hahaha
Oops
Ja das onhandig.
Weet niet meer waar deze quote voorbij kwam, maar vond m wel mooi: “het gaat pas echt pijn doen als mijn vrouw mijn collectie verkoopt voor de prijzen die ik gezegd heb er voor betaald te hebben”

3 likes

bedoelde je niet 'de lul ’ ? :wink: :sweat_smile:

1 like

Het al oude “My biggest fear is that when I die my wife sells my watches for what I told her I paid for them.”

1 like

Mij niet

Psies die dus

Ach met dat landhuis van dr gaat ze moeilijk doen over die paar extra euro’s?

Ik heb trouwens nog nooit gelogen over de prijs van een horloge als ze er naar vroeg. Wel zijn er een paar NA’s die haar nog niet zijn opgevallen…

6 likes

Same here.

1 like

Wel een matige situatie dit. Prettig dat de verkoper wel de helft van de nieuwe dial wil betalen. Maar voor mij zou de lol er al wel af zijn geweest.

nee, toch echt lol. Sorry :slight_smile:

1 like

Die ziet er puik uit :ok_hand:

1 like

Weet het niet maar de kans is groot dat een wijzerplaat is gewisseld. Je ziet vaak dat men de oude wijzers gebruikt en zo krijg je een mismatch. Geen probleem maar voor sommige autisten een brug te ver (ik zit in het laatste kamp).

Gladde wijzers met lumeplaten en lumewijzers op no lume wijzerplaten. Brrrrr.

Je moet toch wel heel goed beslagen ten ijs komen en kennis van zaken hebben om geen fouten te maken, zowel bij aan & verkoop, je maakt zo een ‘afzwaaier’ al dan niette goedertrouw…:expressionless:

Hiervoor zou ik ook een shady Rolex kopen! Dit is de echte prijs.

1 like

Ben ik het helemaal mee eens hoor. Maar bij Wideboy wijzerplaten vroeg ik me af of ‘Normale’ wijzers ook mogelijk origineel zijn geleverd. Voornamelijk, omdat ik ze érg vaak zo aangeboden zie worden (bij vintage dealers met reputatie). En het een nogal opvallende ‘fout’ is anders.

1 like

Holy chips what’s going on met die blur op de foto’s? Dat zou toch meteen argwaan moeten wekken?

1 like

Zou ook een fotobewerkingsprogramma kunnen zijn dat door het plexiglas de randen niet goed heeft kunnen herkennen en het dus daar geblurd heeft.

Dat is aardig! :dancer:

1 like

Het is trouwens geen wideboy. Die zijn nog breder

3 likes