You sure? Ik vraag me dit al langere tijd af, aangezien 80% van de wideboy platen met reguliere wijzers wordt geleverd. Ook door gerenommeerde bedrijven. Zou het kunnen dat ze met beide opties zijn geleverd?
Service bij Rolex is 800 euro en dan nog de kosten van een nieuwe plaat⦠ongeveer 400. Wel 2 jaar garantie⦠dat dan weer welš
Ja okee die service bij Rolex gaat hem niet worden.
Maar ik begrijp dat de deal terugdraaien geen optie is bij de verkoper?
Met als resultaat dat je al deze halve - net niet - oplossingen moeten gaan bedenken?
Klopt
Welke winst? Je weet de bedragen niet.
Ik zou op deze manier als verkoper ook niet tevreden kunnen zijn met mijn verkregen geld. Je wil toch dat een ander plezier van je verkoop heeft of zie ik dat dan verkeerd? Neem beiden je verlies en behoud je gezicht als verkoper, maak fatsoenlijke afspraken en verschuil je niet achter de maatschappij waar hij ooit verkocht isā¦
Ik had Rick hier voor ik dit topic startte al naar laten kijken. Hij weet het bedrag wel.
Dat doet de vorige verkoper al door de kosten van een nieuwe plaat voor de helft op zich te nemen.
Excuses, dan lijkt me dat al een prima tegemoetkoming in de situatie van ādamage controlā.
Nom de dieu: ⬠1.000 voor een wijzerplaatje.
Is dat zwart goud zeker?
Oh mannnn, om nog maar te zwijgen over de wederhelft van @Vince24 die hem de komende jaren gaat plagen met:
āWeet je nog toen je coĆ»te que coĆ»te dat gammele ouwe horloge, die euhrm Rolex voor veel teveel geld moest kopenā¦ā
Hoorde ik daar iemand wideboy roepen?
Ik zal het topic iets opleuken met mijn eigen gare shit (zoals dat hier heet.)
Das gemeenā¦
Wel waar maar wel gemeenā¦
Zo zijn vrouwen toch niet?
Je doet net alsof ik getrouwd ben
Wederhelft hoeft niet alles te weten
Vrouwen kunnen nou eenmaal zo meedogenloos zijn, ze kennen deze pijn amper
Tot dat je vriendin ook horloges leuk vind en chrono ontdektā¦
Leuke verassing toen ik mn explorer binnen kreeg en vertelde dat hij niet veel duurder was dan mn 16013
Ik vind dat de verkoper het horloge dient terug te nemen of een nieuwe wijzerplaat te vergoeden.
Met iedere andere optie zou ik niet akkoord gaan.
Nog leuker is het als je vriendin begint mee te praten over het feit dat de ene toch āmaarā een paar 1000 euro duurder is en ineens flinke getallen begint te bagatelliseren.