Horloge is niet zo moeilijk terug te vinden gezien hij via het forum verkocht is.
Zeker, en als de verkoper een fatsoenlijk lid is dan heb je daar een goede kans op, wellicht wist de verkoper niet dat het een redial is? Niet iedereen is een kenner.
Maarrrrrrrrrrrrr
Stel nou dat deze koper zegt âhelaas, caveat emptorâ?
De koop terugdraaien?
HOE DAN?
Inderdaad in no time gevonden.
Horloge is eerder verkocht op het forum. Gaat deze verkoper dan ook weer de koop terug draaien met de vorige verkoper?
Zou me dan niet verbazen dat de verkoper van nu dit niet wist.
As ie een jaar garantie heeft gekregen nog net.
quod valde dolendum eros butyrum
Die heeft hem weer gekocht van een winkel in Hamburg. Daar zat een certificaat van echtheid van bij. daar staat nog 1 jaar garantie van op. Maar dan zal ik hem moeten laten nakijken door een AD en daar zit weer een volledige service aan vast.
Niet als je @AmsterdamVintageWatches bezoekt een Jasper lief aankijkt.
Die kan met zekerheid zeggen wat het nou precies is.
Krijg ik daar die winkel mee overtuigd denk je?
Van wie?
Zijn de minuutaanduidingen express wat langer gemaakt op een redial, zodat je kan zien dat het een redial is en geen origineel???
Dan heeft hij gewoon dikke pech.
Life. Nooit geschoten is altijd mis, toch?
die kan ik ook voor je uitdraaien als je wilt
Een gevalletje âwij van WC eendâ dus. Lijkt me dat zoân echtheids certificaat weinig waarde heeft.
als die slim is wel!
Nou ja, in zoverre dat zij -als winkel- wel garanderen dat het een echte betreft. Ik neem aan dat ze âietsâ doen als dat niet het geval blijkt te zijn.
Hoop ik, tenminste. Hoe zich dat juridisch staande houdt durf ik niet te zeggen.
Om mijn kennis een beetje uit te breiden (een mooie Datejust staat nog wel op mijn lijstje), wat is de consensus van de experts hier: dat de volledige wijzerplaat opnieuw bedrukt is, of alleen de minutentrack? Want met mijn nog ongetrainde ogen kan ik buiten de positie van de minutentrack niets merkwaardigs zien.
Welkom in de wondere wereld van vintage .
Ik zou proberen een andere plaat te scoren⊠indien je het niet opgelost krijgt.