Wijzerplaat Rolex Datejust: Nep, echt of een slechte redial?

Moet zeggen dat most wanted watches wel echt troep aanbied voor en top prijs…

2 likes

Dit gelul heb ik ook gehad na aankoop eerste Datejust. Bleek redial te zijn. Kon het gelukkig goed regelen met verkoper achteraf, maar het was gewoon mijn eigen domheid. Als die verkoper via MP het niet had willen oplossen, was het mijn probleem geweest.

IWC-eend? Garantie is VeRVALlen.

5 likes

Dat is altijd het beroerde met echte oplichting, de prijs is dan nooit superscherp anders krijgt de koper argwaan.

1 like

Wat is de hoofdprijs als ik vragen mag? Hopelijk niet meer dan €3300… Want ik vind buiten de redial, ook de lume twijfelachtig, de kast niet meer mooi en de band is waarschijnlijk ook niet meer lekker strak…?!

slik :sweat:

Die lume licht waarschijnlijk groen op in het donker? Is waarschijnlijk Luminova. Toen ik mijn redial op de terugweg in een tunnel bekeek, was dat het eerste belletje dat ging rinkelen :joy::joy:

2 likes

Ik zou deze weg bewandelen:

• Verkoper confronteren met dit verhaal en koop terugdraaien.
  • En anders aan de schandpaal.

Het zielig doen hier schiet je niets mee op.

6 likes

Edit: verwijderd

Dit is niet de verkoper. Zit een schakel tussen.

1 like

Wijzerplaat betaal je al snel 250,- voor.

En dan heb je een ‘gare’.
100,- overzet-kosten.

Ik zou de verkoper 500,- retour laten betalen. Gezien dat toch wel een reeel bedrag is wat een DJ minder waard is met een onjuiste wijzerplaat. Voor dat bedrag kun je zelf kiezen er een juiste 1601-plaat aan te schaffen. Of je houdt hem erin en bent bewust van de waardevermindering.

1 like

Ja goed de verkoper zegt dat hij het niet wist en dat ik dus contact moet zoeken met Most Wanted Watches. Mobiel en vaste telefoon gebeld, pakken allebei niet op. Adres opgezocht, geen fysieke winkel.

Jij hebt niets met most wanted te maken. Je hebt een overeenkomst met de verkoper.

33 likes

Dan lijkt me een gulle middenweg een oplossing. Nieuwe plaat scoren en kosten delen.
Samen op de blaren zitten is minder pijnlijk.

7 likes

Drama topic in wording? :open_mouth:

4 likes

Als ik iets vanuit ieder denkbaar oogpunt Van Ganscher Harte mag afraden is het iemand aan de schandpaal nagelen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je ooit iets daarmee duurzaam oplost. Korte termijn gevoel van bevrediging, meer niet.

Not to mention dat onze forumregels dat verbieden.

3 likes

Meerdere, hoor ik nu.
Allemaal discutabel gehandeld lijkt me.

Samen oplossen lijkt me het beste

1 like

Als hij zijn handen wast in onschuld en je doorverwijst naar de oorspronkelijke leverancier, dan valt er vrij weinig te praten.

Met pek en veren.

Jawel hoor, alleen zij willen niet verantwoordelijk zijn voor jouw uitspraken. Hf had mijn gegevens mogen hebben.

2 likes

Als iemand niet wil meewerken aan een oplossing doe ik dat met alle plezier.

6 likes

Feitelijke beschrijving van hetgeen is gebeurd, is echter geen probleem.