Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

hallo lieve mensen graag stel ik me voor, ben marijn en spaar horloges ben meer als 65 jaar dus tijd genoeg gehad om te sparen heb op dit moment zo ongeveer 150 stuks van allerlei pluimage wil hier graag wat fotos van russen bijzetten om te beginnen een is een poljot tourbillion 100 stuks van gemaakt en allemaal genummerd, de band heb ik speciaal laten maken voor dit horloge croco rood vond ik wel apart, ik hoop hier nog veel te kunnen leren en vele verhalen te lezen met mensen die dezelfde passie hebben WATCHES, oke marijn

14 likes

Hoi Marijn, welkom! Ik zag je post in het Russen gedeelte al staan waarin je je bijzonder Poljot laat zien. :slight_smile:

en fan van lange zinnen!
Desalniettemin, van harte welkom Marijn! We zien graag de fotos.

6 likes

hallo als je bij de russen kijkt dan zie je er al een oke bedankt

150 stuks! :scream: Dat is een hele verzameling. Welkom :+1:

bedankt koekoek, als je naar mijn leeftijd kijkt zijn het er eigenlijk nog niet zoveel ha ha ha leuk manl

1 like

Welkom hier…veel plezier🖒😊

Tja, ik heb in een jaartje meer dan 60 stuks gekocht dus moet je voorstellen na 65 jaar. Maar ik verkoop ze ook regelmatig weer.

Welkom Marijn…ben benieuwd naar de Russki’s.
Je verhaal zou overigens flink leesbaarder worden van wat interpunctie. Doe er mee wat je wilt.:thumbsup:

1 like

hi koekoek als je ze verkoopt brengen ze altijd de prijs op die ze waard zijn , of vind je dat minder belangrijk plaats er ook wel eens wat op katawiki maar bijna altijd teleurstellende prijzen vooral omdat ze onder de 200
weggaan voor de prijzen die ze bieden dus een horloge van plusminus 175 euro gaat dan weg voor wat ze bieden dus als de bieding niet hoger is als 2 tientjes ben je hem kwijt. dat bedoel ik dus marijn

Welkom!
Benieuwd naar de foto’s.
Mocht je er niet uitkomen met de foto’s kun je hulp vragen aan @hendrik die is daar handig mee. :thumbsup:

4 likes

Gelukkig, ik dacht dat ik het bont maakte met ca. 12 stuks.

2 likes

hello vriend ben altijd al vlug geweest dan vergeet ik dat, maar ik begrijp dat je het hebt gelezen met mankementen en al ha ha. bedankt voor je reactie goed bedoelt hoop ik

2 likes

Hoi Marijn,

Van harte welkom op het enige échte horlogeforum van de hele wereld… van Nederland! :+1: :sunglasses:

Heel veel plezier hier en ik ben benieuwd naar alle Russen die we hier vanaf nu mogen gaan bewonderen! :relaxed:

hello klokkengek, bedankt voor je reacties zal nog eens kijken in de verzameling, moet nog wel even wennen aan het opstellen van de fotos, ben niet opgegroeit met computers dus is voor mij nog niet zo eenvoudig, komt vast goed man.

2 likes

Welkom Marijn! Leuk weer een liefhebber van Russische uurwerken erbij!

Marijn, Welkom,

Veel plezier hier op dit forum!

Komt zeker goed! :+1: Ik ben ook uit de tijd van vóór de computers, dus ook niet zo handig, maar al doende leert men en gewoon de rust erin houden! :relaxed:

Welkom Marino! Veel plezier hier! Leestekens gebruiken in je tekst is voor de lezer wel erg fijn trouwens.

Mijn beste,

Martijn, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: