Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Geweldig … Je laat je niet gek maken Marino
Ik trok het me aan toen “ze” lelijk tegen me deden :slight_smile:
Ukraine … Odessa heeft me altijd enorm getrokken en ga ik zeker nog eens naar toe, Sotchi trouwens ook: in de zee zwemmen en skiën op dezelfde dsg ! (en ja, ik weet dat Sotchi niet in Ulraine ligt, maar wel aan de zwarte zee)

Het zijn lees- en geen spreektekens… :innocent:

Dit is top bedankt marino. Snap je hahaha​:wink::sunglasses:

2 likes

hi menno ja ik snap je, dat is toch heerlijk,dat je zo met elkaar kan omgaan er is al rotzooi zat in de wereld i love it,
ja mensen het is niet om te pochen maar spreek 5 talen , en ook betalen want die komt dadelijk, let maar op vrienden van me. ha ha

3 likes

Hoi Marino, alles goed? We wachten in spanning op je volgende posts! :relaxed: :+1:

1 like

Ik zie wel voldoende grond voor een eigen youtubekanaal. :thumbsup:

3 likes

Hahaha… zeker wel! :+1: :sunglasses:

2 likes

hello klokken gek vriend van me ik las dat je je programma watches aan het uitdunnen bent, wat heb je nog meer die rus is al weg zag ik jammer. marino laat je me het weten je weet nooit van die haas en die koe, of die muis en die olifant. marino

1 like

Dat is wel een heel sadistische insteek Marino.
Welkom op dit forum en bedankt voor toch wel één van mijn favoriete topics van de afgelopen tijd.

3 likes

hello boys, gooi er maar weer eens wat fotos in van wat klokken uit de verzameling, zal wel weer wat losmaken hier. marino.

2 likes

nee nee nee temporis i bedoelde i love it zoals we met elkaar om kunnen gaan. beslist niet op die rotzooi. capice. marino

1 like

Inderdaad! :+1: :sunglasses:

@ukraine

Die Meistersinger is fraai. Coifman kende ik niet. Wat zit daarvoor een uurwerk in?

Ik begrijp overigens niet dat jij Russen verzamelt? Russen en Ukrainers zijn toch geen vrinden?

ach robert we zijn allemaal mensen toch of je nou rus africaner bent . heb ik vandaag al meer gezegd er is al zoveel rotzooi op deze bol, doe ik niet aan mee zonde van je tijd man en die meister singer wil ik wel van af, iets voor jou 100 stuks van o.d.w. groet aan allemaal hier . en jongens gedraag je naar elkaar toe. nogmaals zonde van je tijd kunnen beter over leuke klokjes lullen. jullie vriend marino zal even kijken voor je van die coifman wat er in zit. oke

3 likes

Juist! precies dit! wijs advies! :+1: :relaxed:

2 likes

Die Tissot is volgens mij niet in orde.

3 likes

Hoe bedoel je? Zou je dat wat concreter willen omschrijven? :innocent: :smiley:

Ik zie geen swiss made op de plaat en diegene die ik gevonden heb ziet er echt anders uit.

1 like

Misschien een misdruk… die kunnen veel geld waard zijn, net als bij postzegels :grinning: :innocent:

1 like

gobert leuke vent heb net op de instructie manuel gekeken voor je van die coifman, er zit een eta G15.261, weet je nu wat meer. ik niet maar vond het een leuke horloge. ik heb wel meer van die plotselinge aankopen , moet kunnen toch. er is zoveel moois om van te genieten, er zijn zoveel merken waar ik nog nooit van gehoord heb, ben nu bezig met een horloge uit zweden.nog nooit van gehoord. krijg binnen kort wat info hierover{hoop ik} heb ze een berichtje gestuurd. groetje marino