Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Ik vind dit een leuk topic. marino

6 likes

hallo aston leuke vent maakt mij helemaal niks uit, ik weet dat het een echte is, dus waar zie jij trouwens swiss staan op die van jou???

1 like

Meistersinger is echt prachtig!!

Mee eens. Dit is het leukste topic sinds tijden! @Ukraine is een fenomeen, onbetaalbaar :+1: :relaxed:

1 like

Aston Martins worden in de UK gemaakt!

2 likes

aston martin. in de uk worden nog geen goede fietsen gemaakt,ze hebben alles verpruts die met die bolhoed op alles is van buiten landers omdat ze niet konden rekenen. laat staan autos maken vriend. rij zelf italiaans dus. alle autofabrikanten vragen om de designers uit dit fijne land,spreek trouwens vloeiend italiaans, welke taal spreek jij ook al weer, ach laat maar ook zal wel engels zijn. joh heerlijk nou maak ik weer wat los bij je, of niet goede vriend van me. ha ha ha ha marino

2 likes

Niet echt :smile:

4 likes

Ik zie mezelf niet echt met dit modelletje lopen zeg maar.:joy:

aston dit is voor jou wel een heel simpel antwoord vind je niet ,is beneden jouw stand toch man. reageer nou eens goed op dat engels gebeuren. marino

Ze kunnen er erg mooie horloges maken hoor

https://www.youtube.com/watch?v=H9NruIjkGEw

Of dat zelfde te zeggen valt over Italianen…

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/9/9/99cdb7c1c9b68f49e6ebfd48171848507a37fc0c.JPG

2 likes

hoeft ook niet het is mijn horloge. aston er staat zelfs op de band citizen. ha ha

3 likes

klopt helemaal koekoek maar daar hadden we het niet over toch horloges en autos is mijn ziens heel iets anders. of???
marino

8 likes

hello man kom maar met je engels wiel,

ferrari engine 450 horspouwer. marino

3 likes

Jij laat je echt de pet door niemand kreukelen he Marino? :+1::relaxed:

4 likes

En altijd in de garage :grin:

Dit is toch een 3200gt?
Die leveren maar 368 pk …niet stiekum dat onsje erbij tellen he!? :smile:

Zat daar ook Engels bij?

6 likes

Allee, hij spreekt het, zegt niet dat ie het schrijft. :joy:

5 likes