Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Badoem tsssss

:joy::joy::joy:

1 like

Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden maar he ik ga gewoon lekker mee met de flow want dat is ook wel een keer lekker al lijkt het wel op een veiling want elke horloge is te koop maar dat kan want we zijn allemaal vrienden toch ha ha ha, goede vriend. Groeten Robert

3 likes

Hey Aston
Dit is de 4200 gt en weldegelijk met een atmosferische V8 …
De 3200 had een een V8 biturbo die sneller stuk ging als dat ie gemaakt kon worden :yum:

1 like

as ton aston moet toch echt even je kennis bij werken, het is geen3200 gt, die had inderdaad maar weinig pk dit is een 4200 spider met een echte ferrari motor deze is gekomen nadat ferrari maserati had overgenomen, maar ze hadden er toen nog geen engin voor dus toen hebben ze de 430 modena maar genomen met iets minder italiano stallions anders hadden ze een echte concurrent in huis dus dat kon niet. capice aston. by the way the E. type is een hele mooie auto jongen. marino

2 likes

hendrix bijna goed de 3200 had ook een v8 met inderdaad 2 turbos, toch zijn er mensen die er zonder problemen 100,000 kilometers hadden gereden dus lees goed niet gevlogen anders had tie misschien wel kapot gegaan. marino ha ha

Klopt Marino , had het met mijn dikke vingers en slechte ogen gemist op dit kleine toestenbordje …

aston deze motor is niet kapot te krijgen jongen , mag wel een keer mee farhen, dat is duits he, moet je wel een schone broek meebrengen voor het geval dat. niks garage. jongen blazen huilen moet tie heb er een open uitlaat onder zitten. krijg je kippenvel van, marino

.

3 likes

off cours man.

1 like

Het is “fahren” en het is “of course”

:+1:

1 like

hello italianen ook kijk op mazzuola watches niet te geloven, niet goedkoop maar heb je wel wat, marino moest toch even reageren, was aan het eten daarom wat later.

1 like

gvb78 je hebt helemaal gelijk typ soms wat te vlug excuus voor het ongemak. marino

Ik pas

3 likes

hello koekoek moet je heel vroeg opstaan en dan wakker worden anders schiet het nog niet op… ha ha marino

1 like

Nu pas ? :joy:

Marino Marino Marino…:musical_score:

3 likes

beste anacharsis, hoe leuk kan het zijn op dit forum heeft geen uitleg meer leuk man. marina

2 likes

Wel mooi hoor, de automatische chronografen van Zeno hebben vaak een ETA uurwerk met een losse Dubois-Depraz chrono module, heel gaaf. Al is 55mm me een beetje te machtig. Aan de andere kant, met 24mm polsen… Dit vraagt om een wristshot :smile:

Groeten,

Stefan

1 like

Ik ben Koekoek niet, … hahaha… ik ben Klokkengek :relaxed: Maar dat maakt niets uit, want we zijn hier allemaal gelijk :+1: :smile:

1 like

Wat?

2 likes