Jij ook !
Astu
Astenblieft zegâŚ
Hij issssserrrrrrr
De desperadoâs zijn op⌠dus dan moet je iets hè?
meer gaan halen?
Nee zeker niet, sorry als dat zo overkwam
âWe gieten gewoon wat bier in die 25tien⌠issie ook een keer stil!â
Nee zo kwam het niet over!! Maar als ik niet deed âalsofâ, had ik nooit een leuke reactie kunnen plaatsen
Het was als ervaringsdeskundige meer een soort van goedbedoeld advies omdat hier het bier namelijk ook regelmatig tot mijn grote ergernis op is, maar dan ben ik wel weer in de gelukkige omstandigheid dat de nachtwinkel op loopafstand is.
Jezus, is die San Marino niet een beetje de Adje van het forum?
Mooi verwoord!
Nou, ik bijt wel. Wil je graag over je Hästens vertellen? Wassie duur?
Haha geen idee hij staat nog in de winkel vermoed ik. Hier gewoon een koopje gejaagd, retteketet naar beter bed.
Helemaal te gek Marina ik verklaar je hierbij ook tot de Churandy Martina van het forum helemaal blij man
dank u dank u voor de de mooie beelden. geweldig marino
goede middag dames en ook de heren natuurlijk, zal er voor de verandering maar weer eens een paar plaatjes opzetten,
en en iets wat jullie misschien niet direct verwachten maar doe het toch lekker speciaal voor de dames hier, wat dames klokken ja meisjes ik vergeet jullie niet,en voor de russen liefhebbers ook nog wat russen. joooooh. oh ja die dames horloges komen ook uit mijn collectie ik weet niet of dat vloeken is hier, hier zijn ze. ik hoor het wel weer
Ik ben voort wel benieuwd naar een foto van een horloge op jou gigantische pols eigenlijk.
willemC, jij vraagt het zo lief hier de grootste klok die ik heb,op dit moment het moment supreme voor de vele fans hier,
jongens dit is de grootste band die er te krijgen is zit echt op het laatste gaatje,kijk naar de pols hoe strak hij zit.o ja deze klok meet maar liefst 56mm zonder de kroon wat zegt u ja ja echt waar. marino joooooh joooh finell y