Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Hey Marino,

Leuk dat je op Horlogeforum zit. laat de foto’s van de collectie maar doorkomen!

Oh dear… oh dear… (dat is Duits marino :laughing:) Wat een KLOK!!! :scream: :astonished: :cold_sweat: Daar zit een compleet weerstation in volgens mij !!! :laughing:

Dankjewel voor het delen Marino! Hartstikke TOF! :+1: :relaxed:

2 likes

Mooie klok Marino, voor mij alleen beetje te groot voor om de pols.
Als weerstation aan de muur zou hij ook niet misstaan :wink:

1 like

Ik zou hem op mijn rug dragen, aan een lederen riem! :laughing:

2 likes

he klokkengek. jongen moet je wel zon crosriem dragen anders zak je door je rug,is alleen voor beesten,ha ha ha marino

3 likes

Wat een collectie !!.
Wat schat je zelf in aan de waarde hiervan??

2 likes

Graag gedaan :grin:

1 like

Hahahaa… jij bent onbetaalbaar, echt waar… Ik vind eigenlijk dat je toegangsgeld moet gaan vragen, aan iedereen die dit topic komt bekijken :+1: Zaken zijn zaken, toch ? Moet kunnen, vriend !!! :sunglasses:

1 like

beste mensen nog even wat anders, een foto van de gereedschappen die je eigenlijk moet hebben ik heb ze

om het binnen werk van een klok te bekijken en batterijen te wisselen mijn rolex sleutel paste er niet meer bij. kijk goed niet te duur, maar wel handig kan eigenlijk iedereen gebruiken. marino

3 likes

Tjongeeee… dat lijken wel martelwerktuigen Marino, vooral die rechtse… :laughing:

1 like

hello omegas leuk je te spreken heb geen flauw idee, vind ik ook niet relevant. mijn kinderen, heb een zoon en dochter zijn er straks blij mee, hebben ze een zakcentje voor later als ik er niet meer ben… wordt alleen maar beter die klokken weten ze ook. heb al eens meer speciale autos en andere zaken verkocht,altijd spijt van gehad. marino

ja ja klokken hebben wat nodig zie je maar weer die rechtse is speciaal voor de grotere horloges als de andere de diameter niet halen heel fijn ding, en voor de harley fans hier een leuk klokje.

3 likes

6 likes

Ik draag hem liever zo:

5 likes

Mooi oversized brilletje erbij ook! :+1: :grinning:

3 likes

ja en wat te denken van die ketting ook wa. marino

3 likes

Was je ff een broodje eten? :relaxed:

2 likes

hey… een HD Horloge Marino… que pasa ??
hoe oud is dat ding ? en wat voor merk ?

hello brakke, weet de leeftijd niet maar volgens mij zit er een japans uurwerk in en keer gekocht in de states,de kast lijkt me van koper, toen hij aankwam zag dat horloge er niet uit direct maitje gestuurd en geld terug gekregen,dus kost in wezen niks meer en heb de verkoper een zeer slechte feedback gegeven, moet ie maar netter wezen . marino

mooi van lelijkheid dat ding ! hoewel hij er totaal niet uitziet als een “motor” horloge en het bar and shield logo ook niet helemaal in proportie is. lijkt geen “origineel” HD OEM te zijn of wel ?

enneh voor niets is niet duur.
draag je hem wel eens ?