Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

hi brakke zijn er uberhaupt wel origineel hd horloges, ik weet het niet die ik ken zijn allemaal invictas. draag hem nooit loopt wel heel goed hoor. heb je er iets mee dan hoor ik het graag. op de achterkant van de kast staat wel het origineel teken met de woorden een amerikaanse legend. met een serie nummer.??? marino

1 like

brakke heb me vergist in hd klokken zijn geen invictas maar bulovas. oke thanks marino

nee joh… ben dol op HD en dol op horloges maar de combi snap ik niet echt, ja het zijn Bulova’s als ze in opdracht van HD zijn gemaakt. Niets mis mee maar heeft natuurlijk niets met HD te maken. Vraag me af of dit klokje een beetje stevige rit zou overleven …

WoW!!

Genieten dit topic :+1:t2:

Welk horloge draag je nou het meest Marino?

1 like

probeer het zou ik zeggen, dan weet je het. oke thanks. marino

hello enpassant, leuk om je te ontmoeten ligt een beetje er aan wat ik op de dag moet doen, als ik hobby meestal een chineesje, wat ik al zeker 2 jaar heb nooit problemen dus. marino

2 likes

Zijn wel pareltjes allemaal, dat wordt een mooi “nest egg” voor je kinderen :+1:

4 likes

En dat is another cook.:smile:

2 likes

Wat hobby je dan zoal?

1 like

met 24 cm polsen ,heb ik wel een idee wat voor hobby hij heeft. :smile:

5 likes

Ah Monsieur Gobert, comment allez vous aujourd’hui? Ça marche?! :relaxed:

Ken je die wedstrijden waarbij ze elkaar om de beurt een klap op de wang mogen geven, met de vlakke hand?.. ongelooflijk, zag het laatst op YouTube… daar gaan mensen bij knock out. Dat zie ik onze Marino wel met succes als hobby doen! :grinning:

Hallo! Ik was even in andere draden!
Hallo Hallo!
Welkom op HF!1! Sorry voor de Hoofdletters! Mooie klokkies!

1 like

hallo Gobert zo je naam goed jongen, dat wat aston zegt maar ook motors poetsen en rijden fietsen repareren .brommertjes. te veel om op te noemen maar ik vermaak me wel. maak je geen zorgen. marino

3 likes

En sorry voor de interpunctie? :roll_eyes:

1 like

Hoi @ukraine alles Ok

alles geweldig man, je weet inmiddels ik maak me niet zo druk, meer. toch zeker niet om een paar punten en kommas.
marino

2 likes

Eh, neuh. :nerd:

Ok🙃