Driehonderdvijfentachtig berichten in een voorsteltopic
Niet voor te stellen hè!
Heerlijk topic, ga zo door!
Komkommertijd
Dit is nu al historisch! en we weten nog niet waar dit verder naartoe gaat…
Je hebt groot gelijk Marino!
hello aston zeg heb net iets gekregen,waarom weet ik niet weet jij het wat er zo bijzonder is,laat me het even weten heeft iets met deze topic van doen denk ik, weet het echt niet, maar jij wel. marino
Een ban tot 2085 wellicht?
Bestetopicooit
Waarom een ban?! @Ukraine is fantastisch! Die man voegt echt iets toe en hij is ook gewoon een heel aardige kerel!
Heb je een ‘nice reply’ gekregen? Als je topic of post 10 of meer likes krijgt krijg je een nice reply🖒
Ik zie niks.
Wat heb je gekregen dan?
Denk eerder een nice reply. die shit hoef ik in de herhaling niet nog eens te zien.
Wat zijn we weer vrolijk vandaag.
Ja…woorden standaard kiezen he😁
ik zal nog eens goed kijken dan laat ik het je weten oke. marino
Wat voegt hij toe dan behalve een flink aantal onleesbare zinnen die eindigen op jonguh of snap je?
Ik kan dit gewauwel niet serieus nemen en kan mij niet aan de indruk onttrekken dat marino een trol is.
ja het heeft iets met de topic te maken, en de meeste likes en nog wat maar dat weet ik niet wat dat is op russen horloges en nog wat andere dingen. dat is het schiet je hier iets mee op of wat. marino zeg die je tijdig zou dat die vlaggen niet kunnen zijn zegt wel iets over hem tot 2085 nog wel die is niet flauw achter zijn scherm maar zegt verder niet veel bang misschien dat tie de wind niet alleen van voren krijgt maar van alle kanten. misschien wel jaloers zou ook kunnen. weet het niet zal hem binnenkort eens uitnodigen voor een hartig gesprek,denk wel dat tie dat kan gebruiken denken jullie niet. marino
Smaken en belevingen verschillen en iedereen moet er het zijne van denken. In mijn beleving voegt hij iets toe en in die van jou niet, dat mag. Maar waarom dan een ban? Daar kwam jij toch mee? dan moet hij toch de regels hebben overtreden, heb je daar dan een voorbeeld van, of wil je een ban tot 2085 omdat JIJ hem toevallig niet leuk vindt. Dat vind ik nogal wat…
Ik kon weer een like uitdelen en jij bent de eerste die hem krijgt!
Je zal inderdaad wel een paar badges gekregen hebben ( waar je overigens geen zak aan hebt)