Ach die ban is maar gekheid en meer een statement tegen de in mijn ogen overdreven ban van Superc.
Verder twijfel ik wel ernstig of Marino een bestaand of fictief persoon is.
Ach die ban is maar gekheid en meer een statement tegen de in mijn ogen overdreven ban van Superc.
Verder twijfel ik wel ernstig of Marino een bestaand of fictief persoon is.
Pfffff…
Lees ff onderstaande link t/m regel 2…dat is voor nu voldoende
Tres bien, merci
Gebruik sms-taal in brieven en teksten. iedereen begrijpt sms-taal.
Dat is toch precies wat Marino doet?
…
oooh is het dat maar, bedankt voor het meedenken dacht misschien krijg ik een medaille of zo, voor goed gedrag. ha ha . marino. zeg weet jij misschien wat een trol is hij kan mijn zinnen niet lezen denk dat tie last heeft van dyslexie dan kun je niet goed lezen zeker met die ziekte niet en vooral niet als je geen komma en punten gebruikt raken ze helemaal van in de war. ken wel mensen die er ook last van hebben jonge jonge. das toch erg gaan ze overal over klagen die mensen maar ja ze zijn tenslotte ziek. niks ergs maar vervelend. zijn ze wel. marino
Ik hecht aan mijn naam, waerde vrind.
Mooie dagbesteding, brommertjes poetsen.
Heb je ook een Berini?
Zie je de reply boven mij?
.
.
.
.
nee helaas niet alleen maar exotixen , zoals ducaties en mv augustus. waar er maar een paar van zijn gemaakt. heerlijk zon leven toch. marino en jouw naam is ook exotic gobert, jij bent de enige die ik ken, en ik ken veel mensen over de hele wereld maar jouw naam niet leuk man. marino
Hij doet toch niets verkeerd?
En ballotage kennen we niet op dit forum.
Iedereen heeft vlekjes. Gobert heeft vlekken.
Wijze woorden Mousjeau Gobert, chapeau!
Hij doet inderdaad niets verkeerd maar het ligt er wat mij betreft allemaal wat te dik bovenop en daar heb ik zo mijn bedenkingen bij.
Desalniettemin is het een vermakelijk topic, mede gezien het aantal reacties.
verklaar je nader over het te dik er boven op leggen weet niet waar je het over hebt jongen.of is het misschien trol zoals jij het omschrijft. marino sta altijd open voor een flinke discussie.maar wel met nette mensen die weten waar ze het over hebben geen mensen die iemand in een kwaad daglicht willen stellen zonder hen of haar te kennen leuke trol.
Mij is altijd geleerd dat het niet netjes is om over iemand in de derde persoon enkelvoud te spreken als hij aanwezig is. Dan spreek je hem immers gewoon rechtstreeks aan.
Aha…super:blush:…bedankt! Toch eerder dan 00.00:thinking:
Dat hangt van de context af.
Er zijn ook mensen die praten over hun bijna dode vader, terwijl hij gezellig mee zit te luisteren. Dat is positief, want dan kan hij nog zijn donorverklaring invullen.
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel !
@Marino jij lijkt ook een positive uitzondering te zijn.
Je was me voor Jeroen, want ik wilde hetzelfde gaan zeggen. Dit is het topic van @Ukraine en hij is het topic gestart. Als iemand moeite met hem heeft, kan diegene hem gewoon direct aanspreken. Hij maakt op mij de indruk dat hij dat wel kan hebben! Recht-door-zee, gewoon eerlijk zijn.
bedankt voor de uitzondering maar zoals je kunt lezen op mijn topic heb ik deze persoon al bericht. persoonlijk. oke groeten marino