he vriend heb nog meer van die bulovas hoor die van jou is ook heel mooi lijkt een beetje op de president van bulova alleen andere kast wel mooi. zeg je had het vanmiddag over je dorp. is het misschien de kul. daar schieten ze ook heel veel. ha ha . marino wou jij nog ergens vanaf las ik dat nou. laat maar weten in een privé bericht. thanks
nee nee nee dit is alleen maar voor mijn kinderen heb er 2 een jongetje en meisje hebben ze later een leuk spaar centje,
heb ik hem jou aangeboden dacht het niet. marino. er is bijna niks te koop hier. zeg bijna je weet maar nooit. geluk marino
ok marino. groetjes willeke & de kids
pat vrolijk. je gelooft het niet heb ik pas verkocht, geen gekheid echt waar, die toyota zit een leuk verhaal aan vast, luister, toen ik nog de zaak had deed ik veel zaken met italie. deze man sponsorde toen jarno trulli. ken je vast wel formule 1 coureur van toen toyota. er worden vele beurzen gehouden voor zijn producten ook in duitsland, zeg maar over de hele wereld verschrikkelijk goed product ik heb het jaren lang verkocht. enfin die beurs in duitsland die kwam er , en die meneer van die goede producten. die italiaan, sponsorde toen trulli, laat het nou zo uit komen dat ik ook daar was.
hij kwam daar met zijn manager. trulli was daar om handtekeningen en posters uit te delen op de stand van die italiaanse meneer, heb er fotos van met die trulli dus heb bewijzen. ik zie dat horloge om zijn arm, en zeg leuke klok in het italiaans, hij kijkt me aan en trekt het horloge van zijn pols, en geeft het aan mij. als cadeau. wat denk je daarvan. toch leuk , geweldig vind ik het. marino dit is echt gebeurt mannen. niet op de punten en komma letten. oke
hello spoon, echt echt echt waar geen gekheid. heb je gezien hoe oud ik ben.marino.
Leuk verhaal man. Punten en komma’s maken mij niet uit. Kan het verhaal goed begrijpen dus no worries. Die lexus horloges zijn erg in trek geloof ik he
Ik schat een jaar of 7
als ik je foto zo zie wil ik best een randevou, heb ik het goed geschreven . weet het niet zeker met je.kan je nog wat leren. marino
rendezvous
Bijna…maar wat maakt het uit.
Fonetisch niets mis mee.
patvrolijk als ik eerlijk moet zijn weet ik het niet, maar je weet overal waar er maar weinig van is en of bestaat wordt automatisch gewilder, geloof me. of het nou een klokje is of auto en of motor geloof me, heb ervaring met deze apparaten dus. zou zeggen als het een echte is bewaren. bewaren. marino
als je het maar, weet de computer verbeterde niks dus ik nam aan dat het goed was. voor de zekerheid maar bij getypt. anders komen er weer zoveel, ach je weet wel. aston
Je moet het allemaal niet te serieus nemen…doe ik hier ook niet
he aston heb ik allang afgeleerd hier. no problem man…je weet kan heel heel heel veel hebben. van bepaalde mensen dan he… marino
Ik weet het @ukraine ik heb zelf ook 12 jaar in de autohandel gezeten. Daar zie je ook de gekste dingen gebeuren met prijzen
Ik geloof u (leeftijd he) dus u , helemaal , kunt u deze foto hier plaatsen , lijkt mij heel leuk!
ekskuses voor de kommas enzo he ronald
Precies
hello ronaldo1 denk niet dat dat verstandig is, hier denk je wel er staan ook nog andere mensen op die fotos. was immers op een vakbeurs. dus privacy, gevoelig sorry. marino