Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Zou u zo vriendelijk willen zijn om die stelling nog iets nader uit te werken? Puur voor de begripsvorming, zoals u zult begrijpen :innocent: :laughing:

he klokkengek als je die kul niet begrijpt is het een ander dorp. oke man. marino

No problemo , wel erg leuk verhaal om te lezen , een horloge zo krijgen maakt het extra speciaal.

zo is dat en nog wel van een formule 1 coureur , althans toen toch, weet eigenlijk niet wat er van geworden is, wel sympathieke man geen blair of zo, maar gewoon. marino

1 like

Wat is dat nou??? Die kurken onderzetter past perfect bij de plaatsmatten in paars en blauw… Ik vond het wel mooi; alleen dat stukje toiletpapier in het vintage Parker mapje had niet gehoeven… smakeloos, achteraf :confounded:

Kurk is leuk voor crea-Bea dagen niet om gauwe pennuh en klokkies op te sjowen :joy:

he spoon ik zie op je fototje dat er nog een plaatsje vrij is, is dat voor mij. en jij zit naast mij of.??? bel me maar. marino

he aston wat is dat nou goud schrijf je zo man. weet ik toevalling wel. marino

Oh echt?..nooit geweten man…tnx voor de verbetering.

Weet je wat het is?.. wij zijn maar hele gewone mensen, met weinig tevreden en hebben ook niet zoveel. Dit is hoe wij de tafel (vaak) dekken en toen ik die foto- in een impulsief moment- nam, toen hadden wij net gegeten. Het is zoals het is, ik kan er weinig aan doen meneer.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de horloges slijten! Dan zijn ze niet NOS meer.

2 likes

Mijn dorp heet niet “de kul” maar meer de flauwekul… :smile:

ken ik helaas niet is dat het dorp van dieje goeie hond. jongen.

Waar ik vandaan kom houden we niet zo van honden :sunglasses:

… hahaha… er valt gelijk een stilte… Nee hoor, ik ben dol op honden alleen heb ik er zelf geen :laughing: :joy:

jammer ik hou heel veel van honden beste vriend ooit geen trouwere kameraad te vinden. als een goede opgeleide hond.
is nergens bang van zal nooit weg lopen bij gezijk maar optreden tegen die personen die kwaad willen.

En het gaat zijn zoals het zal zijn. Met kurk op je tafel en een prak andijvie op je bord,niet te veel lullen ,want tijdens het vreten houden we het kort.
:grin:

3 likes

Jij hebt duidelijk geen respect voor mij, dan heb ik het ook niet meer voor jou. Je hebt je gewoon fatsoenlijk te gedragen. Dat gaat bij mij heel kort: wij zijn vanaf nu uitgesproken.

1 like

:+1:

Het was maar een grapje hoor! :relaxed: