Zou je die stelling nader voor mij willen uitwerken, puur voor de begripsvorming.
Waar jij vandaan komt fokken ze toch honden voor de grill?
Tegen wie heb je dit nou?
Die Toyot is leuk! Lijkt wel een hommage!!
Tegen jou en dat weet je heel goed. Er zijn grenzen aan gedrag en jij gaat er wat mij betreft overheen. Klaar, verder niets.
Die snap ik even niet…leg uit.
Dan mag jij mij wel eens uitleggen waar ik dat niet gedaan heb!
Dit is voor mij genoeg. Ik ken je verder niet en jij mij ook niet, dus case closed.
Jij kan niet tegen rijmpjes die niet eens voor jouw persoonlijk bedoeld waren , maar puur als vermaak.
Er staat een icoontje achter!
Jij gaf als reden dat je kurk nog op tafel lag ivm net met eten klaar zijn, nou daar ging ik op door.
Dit had je beter via PB kunnen doen want nu is het een beetje een dooddoener voor het topic vind je niet?
Hebben jullie elkaar al gevlagd?
Zo ja, met welke kleur?
Zo neen, waarom niet?
Waarom wel?
Geen idee. Dat is mode op dit forum. Ik vlag alleen als Maxima jarig is.
Nee hoor, geen dooddoener. Jij beledigt mij en je krijgt gewoon direct antwoord. Zo ben ik. Ik heb al gezegd dat het voor mij verder klaar was. Jij kunt het niet los laten. Voor mij is het klaar. Het ga je goed!
Mocht ik je beledigd hebben,dan was dat uiteraard niet de bedoeling,maar een beetje gevoelig ben je wel…tabee ermee dan.
Ik heb nog nooit iemand gevlagd en ga dat ook nooit doen. Liever een harde confrontatie dan het- zoals ze bij ons zeggen- ‘achter je ellenbogen hebben’
Maar je hebt toch wel een vlaggestok in je tuin, aan de muur of aan het balkon?
Hey Marino waar blijven de klokkies ??
Het is nou alleen maar ouwe wijven gezeur hier!!
Zo…dat is ook weer uit de lucht en we gaan weer verder waar we gebleven waren.