Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

he aston morgen weer wat geduld is een schone zaak.marino

1 like

501 berichten. Marino rocks !
Die Toyota, echt een pracht verhaal, daar doe je het voor Marijn !
Genieten van het leven.

1 like

Hoi Marino, welkom hier, gezellig topic hoor. Bor. Ik zag al wat russen langskomen. Heb je ook Seiko’s (heb niet genoeg wifi om all berichten terug te speuren, vergeef me). Fijne avond bor.

1 like

bedankt mr-brakke live your live, you have only one. ben ook heel blij met het formule 1 watch. weet echt niet of ze uberhaupt te koop zijn??? thanks man

1 like

ja heb ik ook, denk alleen oudere moet even kijken voor je als ik iets heb ga ik je fotos maken oke thanks for your nice messages. bor. marino. hou het in de gaten vriend

1 like

Misverstand tussen @AstonMartin en mij hebben we via PB opgelost. Niets meer aan de hand; alles OK! :+1: :relaxed: Op naar het interessante vervolg van dit ongelooflijk gave topic… :+1: :sunglasses:

26 likes

hey marino welkom op het forum mooi dat je er bent hoe meer zielen hoe meer vreugd. het was hier een beetje aan het indutten de laatste tijd omdat we hier vroeger off topic hadden waar je over allerlei andere zaken kon praten behalve horloges. er is meer in het leven dan alleen klokjes toch?? daardoor was het highlight (engels) bijna welk nieuw bandje @anon50762135EV vandaag weer op zijn horloge van deze week had gezet. en dan weet je het wel wel dan is het tijd dat er eens een frisse wind door het forum gaat. volgens mij ben jij dat…het forum bloeit weer helemaal op. prettig kennis te maken dus en erg leuk om je verzameling te zien en wat leven in de brouwerij erbij ha ha. mooie wagen heb je trouwens.benieuwd wat je vandaag weer gaat laten zien marino.fijne dag he vriend paul

12 likes

Hoewel erg vermakelijk, ben ik bang iedere keer wat IQ punten te verliezen als ik dit topic weer lees.:sunglasses:

12 likes

hi paul, bedankt voor je leuk bericht, nou ik heb aan iemand wat seikos beloofd wel wat oudere maar misschien toch de moeite waard ik ga even kijken in de verzameling, bor ik heb het je beloofd dus.ga even kijken.als ik wat heb. denk het wel hoor.

1 like

Aangezien het normaal is om jezelf ongewoon te vinden ben je met het doen van die uitspraak paradoxaal genoeg niet gewoon. Althans, statistisch en gedragswetenschappelijk gezien dan.

Ik ben normaal in dier voege dat ik mezelf niet gewoon vind. Maar ik ben wel de trotse eiganaar van lelijke kurken onderzetters. Omdat ik het zot vind om m’n zuurverdiende knaken aan design onderleggers uit te geven.

:slight_smile: Ze doen het perfect, en ik ga niet huilen als ze stuk gaan. Ik zet ze alleen niet vaak op de foto. :slight_smile: BIj deze doe ik mee:

Dat rijmpje is priceless. Ik had gisteren een prak zuurkool op m’n bord, en begrijp nu ook waarom mensen 's zomers dat spul niet eten… Ik dacht dat ik stuk ging. :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Deze thread is de shit foshizzle. Het is net een slechte Argentijnse soap.

Is er al iemand zwanger?

1 like

@logie kom er maar in ouwe casanova

1 like

Dat zei de vrouw van @25tien ook

12 likes

hey Marijn ouwe bodybuildert ! een bericht zonder ā€œmarinoā€ er in is natuurlijk geen echte Marino…
kijk uit hoor want voor je het weet gaat het hier weer alleen over welk bandje @anon50762135EV vandaag om heeft. :relaxed:

je Toyota verhaal smaakte trouwens naar meer. heb je nog horloges met bijzondere verhalen of bijzondere eigenaren/shops ?

hello svmnb1 normaal gesproken reageer ik niet op dit soort berichten maar voor jou maak een uitzondering,
hoe kan jij in godsnaam iets kwijt raken terwijl je niks hebt in je bovenkamer.

4 likes

Ah, je hebt mij helemaal door, zie ik al. :wink:
Zo’n intellectueel stimulerend topic is ook niks voor mij.

4 likes

bor jongen zoals belooft speciaal voor jou wat seikoos, en brakke let op jij ook je zin. marino

3 likes

he ik mis er een zal eens kijken, waar die is. marino

:joy:

2 likes

Het viel me ook op dat er zoveel zeikers zijn over hoe iemand schrijft , daarom zitten we niet op een forum
Het is voor horloge,s en daar is de man zeer goed in , metr een schat aan mooie klokken , ik zou zeggen tegen hem ga zo door .

Kijk ,dit kan niet Toon!?
Jouw schrijfstijl is te correct voor dit topic.:grin: