Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Opzich is het ook wel fijn wanneer geschreven teksten makkelijk lezen. Het is immers geen cryptoanalyse forum. snap je Temporis.

4 likes

Dat zeg ik toch niet manneke , ik schrijf ook niet goed , maar om er iemand door aan te vallen dat gaat me te ver .
Vroeger waren dat de pesters van school , achter een computer denken vele dat ze alles mogen natuurlijk .
Je mag blij zijn met zo,n aanwinst hier op het forum, en met een smiley plaatsen maak je het echt niet leuker .

Kan je niet lezen dan???

Het is wel een gevoelig dingetje aan het worden geloof ik…
Ik hou maar even op met het reageren hier…

6 likes

Zeikerds.

9 likes

he spoontje, je was gisteren wel heel snel uit beeld, werd het te spannend voor je, begin jij nou ook al met verbeteren, zou zeggen verbeter de wereld maar begin bij jezelf. thanks ooooh ja marino

he Toon61 bedankt voor je support man . het gaat inderdaad om de klokken en en die heb ik heel veel. marino

Zo zie ik het ook , niet meer en niet minder , ze mogen blij zijn dat je post , ik vind het mooi om te zien hoor .
wat heb jij er veel zeg , ik zou er hier geen raad mee weten waar ik ze moest laten .
Post ze zou ik zeggen .

Forumen blijft een kunst :joy:

:smile:

ik zou zeggen hou me in de gaten komen er nog heel veel.

1 like

Bombay Specials?

Spoon1 en graag met een hoofdletter.

2 likes

4 likes

I know…its hard to shut the f@ck up.:smile:

Pcies :+1:

5 likes

Altijd handig als de naaldenman van dienst ook naar school is geweest :joy::joy::joy:

3 likes

Ik zocht het ook al op. Het is in ieder geval geen algemeen bekend Engels woord.
Ben benieuwd naar de eventuele diepere betekenis.

gobert beste man er moet staan { no regrets} h. ha ha maar je wist het wel. toch??? hintje voor je.

Waerde vrind,
Ik dacht eigenlijk " regeneris"