hi kijk naar de boodschap van hendrixxx.
Nou nou nou nou nou…
zo te zien wel ja
Da’s nieuw. Een spatie tussen de interpunctie. Welk een interessant topic. Hier mag alles!
Kleine correctie… Dat waren vroeger volgens mij nu juist niet de pesters op school. Ik ben fysiek nog nooit belaagd omdat lieden vonden dat mijn spreek- of schrijfstijl te slordig was.
Maar dit topic blijft goud waard.
hello boys en girls, vrienden en etc. hier maar weer een paar pictures voor de afwisseling. de eerste is een retro long g
ines. the 2de een dress watch een glashutte met een heel goede prijs voor zon duitse kwaliteit was ik nog niet op het forum tegen gekomen bij dresswatches en nu en nu de klapper van vandaag voor de liefhebbers onder ons een hele speciale merriages sceleton watch 1 van op de wereld speciaal voor mij gemaakt in 24 G UIT UIT natuurlijk uit Ukraine.marino dank u allen voor de toch over het algemeen hele leuke reacties jongens ik hou gewoon vol, weten jullie waarom dit beest is gewoon een kanjer. al zeg ik het zelf. geniet zou ik zeggen jullie grote vriend MARINO.
Wat bedoel je met 24G ?
Kunnen ze dat daar dan? In de Ukraine wonen toch alleen maar graan- en schapenboeren? Toch geen horlogemakers? Soit, van die poppetjes die elkaar gaan voor de wintermaanden.
Pareltjes weer.
We doen er gewoon een schepje bovenop
Het is immers vrijdag.
hi aston moet jij toch weten als horloge freak, denk denk jongen. marino
Gobert jongen, je ziet maar weer,s je kunt nog een heleboel leren van die graan jongens. ha ha marino.
Ik weet het echt niet…enlighten me please
Hahahahah, Ukraine jonge, je laat je niet zo maar op stang jagen.
hello marino geweldig man welkom hier op leuke horlogeforum veel mooie klokjes te vinden maar dat snap jij al
Wat een leuke auto @ukraine ! Geen grijze muis qua type of kleur! 3200gt’s zijn idd kwetsbaar maar vooral voor koud trappen, Ferrari blok ook wel maar idd net wat degelijker. Ben even benieuwd wie je je onderhoud aan de wagen laat doen?
hello BG heb er 2 die laat ik elkaar eerst prijs opgeven en dan ga ik zeggen ben je wel goed, een is een italiaan die vlak bij de veiling zit bloemen dus de andere zit in gelderland is geen officiële ,wel goed maar moet je bij blijven vreselijk duur,
anders, zijn naam begint met een H. oke ik hoop dat ik je heb geholpen. marino
Helferich in Heteren. Dan heb je nog Forza in Oss.
hello gobert, jongen je bent ook weer van de partij, geweldig, die ken ik wel maar is vooral ferrari. dus maserati weet ik niet. oke bedankt vriend.