Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Zo jullie motte me wel hebbe he?:smile:

2 likes

Wel netjes blijven schrijven hè?! :joy:

hi hier heb je er nog een paar ouderen modellen speciaal voor jou

oke, leuk man M

4 likes

:joy:
Geniaal dit topic
Maar inderdaad hartstikke leuk :ok_hand:

2 likes

hallo klokkengek, dit was toch zo duidelijk als het maar zijn kan, ik zit hier toch op een forum van kenners en liefhebbers, of zie ik dat verkeerd.M groet

2 likes

Natuurlijk vriend! :grin: ik had het niet tegen jou, maar tegen degene die boven mij stond in de commentaren. Ik ben blij dat je er bent. Je bent onbetaalbaar! :+1: :relaxed:

1 like

Een totaalfoto van uwen gehele verzameling zou een welkome aanvulling zijn in deze toch al literair onovertroffen schoonheid van een topic.

8 likes

Anders ik wel haha!
Kom maar door met die overige fotos, zeker met toelichting! :ok_hand:

1 like

hi ja dat heb je met die oudjes die hebben nog al wat levens ervaring , wij lopen al een tijdje rond op deze bol, moeten ze maar aan wennen vind je niet, ha ha ha. das toch leuk moet toch kunnen hier, groet ben nu al je vriend. M

3 likes

Echte vrienden…rijen dik…nooit meer éénzaam…je hebt het getroffen met hem @Klokkengek :smile:

3 likes

Oh wacht… Mevrouw Klokkengek roept me! :innocent: :joy: :joy:

5 likes

hallo marino ik ben op vrijdag altijd vrij en dat komt mooi uit dan kan ik er een goed voor gaan zitten dit is weer zo’n topic uit duizenden haha het lijkt wel een beetje op een verkapt verkoop topic maar ik kan er naast zitten gelukkig maar dat de datum van die Corum toch uitlijnt trouwens nou fijn verblijf hier heb jij trouwens ook altijd zo’n last met leestekens ik vraag me af waarom ze die hebben bedacht nou groeten

23 likes

Helder verhaal dank voor jouw input!
Groetjes Henk

6 likes

Laten we eerlijk zijn jongens :smile: Zo’n gaaf voorsteltopic hebben we toch nog niet meegemaakt hier ?! :smile: :joy:

1 like

Ik lik me gek hier :smile:

2 likes

Lik ik mij dan ook even wil je

1 like

hi malus snap niet dat iemand zich er zo druk over kan maken, er zijn echt wel belangrijkere dingen als die tekens zei ik toen ook al tegen mijn juffrouw,daarom moest ik altijd voor de klas komen voor lezen ben verbaal altijd goed geweest , dan heb je geen last van die tekens he.ha ha ha het wordt nog gezellig op vrijdag hier.

3 likes

Ja die Russen weten wel wat uitlijnen en passend maken van een wijzerplaat is…:joy:

1 like

hallo aston martin volgens mij heb je het foto toestel op zn kop nu, ha ha ha MMM

1 like

Hey 3 komma’s en 2 punten. Je gaat vooruit.
En volhouden nu he? :grin:

3 likes