Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Dit is jouw eigen foto.:smile:

6 likes

:joy:

Hahaha :joy::joy:

1 like

inhoudelijk ga ik niets kunnen bijdragen aan dit fenomenale topic maar kan niet zeggen dat ik niet hardop heb gelachen vandaag punt ja groeten

3 likes

Hey marino het is inderdaad gezellig zo terwijl het buiten van de hemel giet hebben wij lol over horloges en netjes schrijven wat wil een mens nog meer ik ge er lekker een biertje bij nemen en een zakkie chips en we spreken gewoon af dat we vanaf nu geen kommas en punten meer zetten lekker makkelijk en jij bent de baas want jij bent dit topic toch begonnen en dan hoef jij je niet aan de anderen aan te passen blijf gewoon jezelf TOP MAN :sunglasses: GROET. :+1: :relaxed:

3 likes

Dat je er al bent is al een feessie op zich :joy:

2 likes

he aston martin, zo kan die wel weer ,wat voor horloges hou jij je vroeg me om er alles er op te zetten, dat lukt nooit, kom maar met een voorstel kan ik zien of ik ze heb. laat maar weten M kan ik je misschien toch nog een beetje blij maken vandaag goed jongen???, Marino

2 likes

begin eens met de chronos en daarna met de time only modellen dat zou mij wel bekoren

hormons heb ik niet maar heb je wel eens van gevril gehoord, vast wel die heb ik nogal een paar, het leuke van dit merk is, vind ik, dat ze er allemaal maar een paar per model van maken, is dat iets voor je??? marino

Gevril ken ik wel (later gv2)
Show it to me baby!!

hier komen ze sorry voor het lange wachten moest eerst het toestel vrij maken van andere fotos was vol, oke gevrils,
geniet maar zijn hele speciale,hopelijk vind je het iets {vriend} groetjes marino

4 likes

Die zijn wel leuk idd.

Ik heb een tijdje deze gehad.

2 likes

hallo jongens, allemaal over grote horloges gesproken, wat vinden jullie van deze joekel, in opwinding gekocht. leek me leuk maar is maar liefst 55mm zonder de kroon en was niet goedkoop. maar ja. geef even jullie mening hierover ben benieuwd, wat jullie vinden??? marino

1 like

Mooi klokje Marino, en volgens mij ook best een goed merk, maar wel heel erg groot. :grin: Je valt er wel mee op in ieder geval! :sunglasses: Welk horloge draag je zelf dagelijks?

Hoi, ik ben Marino en misschien moet ik geen fotos maken van een Zeno-Watch box met mijn gebruikersnaam en wachtwoord op de foto.

Met groetjes en interpunctie,

Niet Marino.

15 likes

Wat een geweldig topic dit!
Snap alleen je nickname niet, Marinomaster zou je mi. veel beter passen maar dan moet je ook aan een lichtgevende dot op je voorhoofd en daar zul je wel niet aan willen vermoed ik :wink:
Overigens welkom en keep them coming!

1 like

:joy::joy::joy:

Ik vinden erg mooie marino

Welkom Martino!!

Geniet er leer lekker bij hier!

Kijk uit dat je niet nog meer gaat kopen :wink:

Voor nu "bueno liotto "en morgen weer fris uit de veren!

Orologio Spagetti Bolognese

19 likes

Wutt??

1 like