Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Ik dacht dat ik met mijn 5 horloges al aardig wat had maar 150 wow. Wat zijn je 3 favoriete klokjes?
Welkom verder op het forum en veel plezier!

Willkommen en bedankt voor dit héérlijk topic!!!

Hartelijk welkom !!

heb eigenlijk geen fafores maar draag nu een marvin mariage watch vind ik heel mooi draagt lekker is groot maar heb ook polsen van bijna 24 cm. bedankt voor je belangstelling. marino

1 like

hi 25 tien bona sera tu parla italiano anche me , ben nog lang niet uitgekocht heb nog zoveel wensen,dus komt goed.
ciao amigo e per la sera buano note.

2 likes

hi hoe krijg ik hem eraf.

:scream: weet je zeker dat je ze niet om je enkels draagt. ?

5 likes

Wat eraf? :relaxed:

die ene bij die zeno watch aston martin maakte me op attent, snap je hem laat me wat weten. marino foutje op het papier
zie je het

Waarschijnlijk die foto met zijn gebruikersnaam en wachtwoord in pen er op geschreven :joy:

Wat ik me dan weer afvraag: hij heeft 150 horloges en is op leeftijd. Wat heeft hem besloten zich nu aan te melden op dit forum wat al jaren bestaat. Reeds een computer cursus gehad? :grin:

1 like

Yuuuuuuuup

1 like

Ik had het gezien en anderen ook. Je kunt je wachtwoord volgens mij zelf wijzigen. Dat zou ik in jouw geval meteen doen. In je profiel/ instellingen. Die foto eraf halen wordt nu moeilijker denk ik. Maar er zijn hier vast wel mensen die weten hoe dat moet. Die mogen het dan nu even uitleggen :relaxed:

dat zijn mijn wacht woorden niet maar het staat zo lullig, dus verder geen probleem hoor even voor de duidelijkheid marino

1 like

Als het je wachtwoorden niet zijn kan het in ieder geval geen kwaad.:relaxed: Foto’s verwijderen kan volgens mij wel, maar moet je binnen een bepaalde tijd doen. Ik heb dat nooit aan de hand gehad, maar er is hier vast iemand die je daarmee kan helpen. Succes! :relaxed:

nee nog nooit een computer cursus gevolgd of gehad heb het mezelf tot nu toe zelf geleerd, ben niet met computers,opgegroeid die waren er nog niet jongen ,snap je en heb nooit geen tijd gehad altijd maar zakelijk bezig dus daarom en nu wel tijd , dus eigenlijk gelijk aangemeld oke succes verder deftronic en omdat ik altijd hard gewerkt heb kan ik veel horloges kopen capice. groetjes

1 like

Dit is literatuur !!

2 likes

nee nee jongen die zijn nog veel dikker en gespierd dus kan niet, ha ha ha bedankt voor je leuke reactie, ciao marino

2 likes

Ehh, hoe dik zijn je gespierde enkels dan wel?
Effe off topic🤔…

hi charlesb52, ga ik niet op in dit is een horloge forum geen sport club. oke charlie. groetjes

3 likes

Mozeskriebel wat een topic :scream: :slight_smile::thinking: Ik prijs mijzelf gelukkig dat het werk mij vandaag lekker heeft beziggehouden…

Het is weekend jonguh :beers:

5 likes