Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Welkom.

Ik hoop nog veel mooie berichten van je te mogen lezen.

2 likes

Niks mis met sporten toch…? :wink:

Ik denk dat met een 24cm pols wat sporten geen kwaad zou kunnen :upside_down:

1 like

Ik zie werk voor 25tien…

1 like

hello koekoek, ben je ook weer van de partij, dat komt juist van het sporten jongen en ze groeien nog steeds daarom passen die grote klokken mij zo goed, en leuk dat ze staan, je moest eens weten, ha ha weer wat wijzer geworden hier leer je van alles he. oke jongen groetjes

[quote=“ukraine, post:87, topic:114104”]
van bijna 24 cm.
[/quote] goed @25tien moet het met alles met minder doen dus 24 is wel een heel erg mooie maat daar mag je gerust trots op zijn maar heb je daar geen last van van zo’n flinke maat

1 like

Welkom Marino,150 horloges :flushed::flushed::flushed:
Why,je kunt er toch maar 1 dragen aldus vrouwlief :smile:

Alleen zitten in de pols niet echt spieren dus zie ik niet hoe de pols van veel sporten zou groeien :thinking:

1 like

hello man, paul2all, er zijn ook verzamelaars die peper en zoutstellen verzamelen, heb pas nog iets gezien op tv hadden er maar liefst 3000 ja je leest het goed gebruik je ook maar 1 setje van, op de tafel, groetjes aan je vrouwtje

1 like

Zeg maar gerust vrouw

2 likes

he koekoek wel in je onder armen en daar zitten je polsen aan vast oke capice. toch wat meer gaan sporten jongen dan zie je het vanzelf. groetjes marino

Maar het gaat hier toch over polsen? Mijn onderarm is ook wel iets van 30cm in omtrek terwijl m’n pols 17cm omtrek heeft.

4 likes

koekoek. :joy:
@25tien Hoe kan dit, graag jouw professionele mening.

4 likes

Babushka …

1 like

Ik denk dat er 3 scenario’s mogelijk zijn;

  1. Zichzelf ietsjes overschatten…

  2. Het bekende alleenstaande mannen syndroom (AMS)

  3. Hij is écht een beest!!!

9 likes

4 kan niet van de koteletjes afblijven.

16 likes

Laat de TS beslissen. :joy:

1 like

Nog een optie.:thinking:

Heeren gaarne zonder interpunctie

1 like

En lange zinnen jonge

2 likes