Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

Als dat eventueel zou kunnen zou ik helemaal blij zijn van verrukking en een gat in de lucht springen want dat zou echt de bom zijn ik hoop dat iedereen dit gaat doen want dat brengt het forum zo’n beetje naar level 2 en dat zou toch echt heel erg gaaf zijn dit is echt geweldig gewoon associatief schrijven maar nog mooier is als we alles los kunnen laten en fonetisch gaan schrijven dan wordt het pas echt leuk kost wel wat moeite maar als iedeeen nu gewoon uit zijn comfortzone komt kunnen we het een kans geven toch ik ondersteun dit initiatief can ganser harte wie doet mee

1 like

Alswedantochbezigzijnlatenwedanookstoppenmetdespatiebalk.

6 likes

doe het dan wel goed he

2 likes

depenisvanjezus

7 likes

Tjonge jonge jongens het gaat er toch ook helemaal niet wat je zegt en hoe je wat zegt als je het maar zegt en dan maakt het toch ook niet uit hoeveel woorden je daarvoor gebruikt want daar hebben we er toch meer dan genoeg van en als je die dan toevallig wilt gebruiken om hier een heel verhaal neer te zetten waarvan je denkt dat iedereen dat allemaal gaat en wilt lezen dan is dat maar zo want tenslotte is de interpunctie uitgevonden om wel of niet te gebruiken en als je dat niet wilt dan maar niet want tenslotte zijn er meer letters dan leestekens dus waarom zou je die gebruiken jongens want de letters zijn in de meerderheid om de tekst een beetje leesbaar te maken want het gaat hier om horloge liefhebbers en niet om taalkundigen jongens dus waar maken we ons allemaal druk om jonge maar dat is alleen maar mijn mening dus ik ga het verder ook maar niet allemaal meer lezen

7 likes

Welkom Marijn.

2 likes

Mea maxima vulva

1 like

Welkom hier Marijn en ik denk dat het zo onderhand tijd zal zijn voor je eerste foto met 1 van die 150 om je 24cm pols
Ik persoonlijk opteer voor die 55mm stationsklok
Groet
Hendrixxx

1 like

Dit topic … :grin:

4 likes

Welkom Marijn
Je hebt wel echt enorm veel horloges ben zeer benieuwd hoe je totale collectie eruit ziet
Heb ook weer erg moeten lachen om dit topic​:ok_hand::smile:

1 like

Wat een topic :joy: Overigens kunnen polsen groeien door krachttraining. Het zijn dan de pezen die sterker en groter worden. Ze groeien alleen niet zo snel als spieren (gelukkig)

Sorry voor de interpuntie :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dan heb je natuurlijk de Swole O’clock nodig!

3 likes

:joy:

1 like

Damned wat een monster! :confounded: :laughing:

1 like

Wat vullen wij elkaar toch heerlijk aan!

I :heart:️ You!

3 likes

[quote=“25tien, post:138, topic:114104”]
Wat vullen wij elkaar toch heerlijk
[/quote] Ritje Oeienbos dan maar? :thinking:

1 like

he 25 tien, leuke fotos die laatste lijkt er wel een beetje op,ha ha ha marino.

hello hendrixxx, bedankt voor je berichtje zal er wel eens iets van maken met die grootste klok heb je trouwens interesse
in dat beestje. laat maar weten. marino

Beste Marino
Ik vrees dat mijn doorsnee pols van 17,5 cm net iets te klein zal zijn voor deze Ufo …
Toch bedankt voor het aanbod en waar blijven die foto’s ?

Welkom op het forum.

Benieuwd naar meer foto’s van de collectie, veel leesplezier.