Wil me graag even voorstellen marino en ben gepassioneerde horloge verzamelaar

hello boys en girls, hier nog wat fotos , uit de collection van mij voor het weekeinde heb je nog wat te bekijken, oke fijn weekeinde allemaal voor jullie. marino

2 likes

Not my cuppa tea but keep on rolling.

hello bidle bedankt voor he positieve reactie, heb er net weer wat opgezet, wou eigenlijk een nieuwe topic met die fotos maken maar op een of andere manier lukte het me niet, maar ja hier staan ze ook goed. marino

weet jij het toch ook, goei reactie man. marino

2 likes

Geen dank,

Zie ze inderdaad staan, veel plezier met deze horloges. Niet mijn smaak, maar ieder zijn ding.

1 like

Zou je alsjeblieft niet steeds van die punten midden in een zin willen plempen dat maakt het allemaal heel slecht leesbaar om over de haakjes nog maar te zwijgen dankjewel xoxo

5 likes

:joy::joy::joy::joy::facepunch:t2:

1 like

Welkom en veel forum plezier!!!

Punten of geen punten , komma’s of geen komma’s …
Dit is een horlogeforum en geen groot dictee der Nederlandse taal (wat overigens meestal gewonnen wordt door een Belg :sunglasses:)
Dus stop er alstublieft mee om er steeds over te lopen zeiken !

6 likes

Ik heb je even verbeterd. :sunglasses:

4 likes

Ik begrijp dat gedoe om leestekens ook niet doe ik in de kroeg toch ook niet zou een raar gesprek worden

“Ja komma gaat goed punt”
“Ik heb nieuwe haakje openen blauwe haakje sluiten schoenen gekocht punt”

1 like

Jammer van die aanhalingstekens die zeg ik er ook nooit bij

2 likes

hello boy als je goed kijkt is het een komma geen punten, en schoen, op een horloge forum wat moet ik daar van denken, ben je schoenmaker of wat. thanks marino

3 likes

Klopt , ze hebben het uit schaamte dan maar afgeschaft … lol
Vanaf dit jaar noemt het gewoon het groot dictee der Vlaamse taal :wink:

Hoezo? Ben jij een land dan?

Geintje natuurlijk! Welkom op dit forum!

11 likes

hello schoentje heerlijk die grappen moet kunnen he. bedankt voor je welkom man groet uit ukraine. ha ha marino

2 likes

Ha Marino, doe dan speciaal voor mij effe een foto van een mooie Rolex Day Date in geelgoud! :relaxed: :+1: Fijne zondagavond gewenst!

hello. friend die rolexen worden naar mijn zin teveel geassocieerd met bepaalde mensen als je snapt wat ik bedoel moet je teleurstellen vriend van mij heeft er 6 vraagt vaak, waarom koop jij er geen.lees eerste gedeelte van de zin. oke heb andere klokken die net zo duur zijn en in mijn ogen nog veel exclusiever, 100 stuks of 250 das meer mijn stijl. goed weekeinde jongen. marino

1 like

uhm??

he aston ben je weer bezig das is natuurlijk de aantal stuks dat er van gemaakt is. van het model pipo. marino