willemC

Leuke transactie met Willem gehad. Mooie klok van me overgenomen, snelle betaling leuk contact via Social Media, zeker een aanrader.

gr.

Wezel

1 like

Willem is net bij mij geweest om mijn Hamilton op te halen… Erg gezellig gekletst en mooie deal gesloten. Veel plezier ermee!

1 like

Ik heb een G-Shock aan Willem verkocht.We kwamen snel en prettig tot een deal die voor ons beiden goed was. Stom genoeg had ik zijn zending met die van een ander verwisseld. Willem was zeer geduldig en behulpzaam bij de oplossing hiervan.

Kortom; @willemc is een echte aanrader!

1 like

Willem even aan een klein tool-accessoire geholpen; snelle betaling, prima communicatie, top!

1 like

Na een eerdere verkoop aan Willem nu door een ruildeal ook eens een klok van hem overgenomen. Klok was exact zoals omschreven en de rest vd deal verliep wederom erg soepel en gezellig.
Er zijn beroerder manieren om een druilerige donderdag mee te “beginnen”…

Top vent en zeker een aanrader!

1 like

Heb een mooie ruildeal met Willem kunnen maken.
Goede communicatie en een alles precies zoals omschreven.
Het pakket was prima verpakt en was erg snel in huis!
Dank je wel Willem!

1 like

Willem bedankt voor de transactie.
Goede deal overeengekomen. Goede duidelijke communicatie en correcte afhandeling.
Veel plezier met de Longines :+1:

Gelukkig wéér een positief persoon meegemaakt op dit forum. Geen gezeur, gewoon duidelijk. Heeft direct betaling gedaan na zijn “ja” dus volgende keer weer :+1:

1 like

Willem heeft zojuist bij mij een leuke ruil gedaan. Gezellig even gekletst en hij heeft even mee opgepast op de kids :slight_smile:
Na een vergelijking met Mulan ging ie echter snel weg :wink: Ik weet ook niet?

Tot de volgende keer, voor een horloge of voor bijles powerliften.

1 like

@willemC is gewoon een leuke kerel ook nog, na de eerste deal een paar weken geleden vandaag live meegemaakt en vermoedens zijn bevestigd, eerlijke gast, net zo’n horloge-leipo als de meesten hier dus gewoon prettig om “zaken” mee te doen :ok_hand:

1 like

Leuke BFK van Willem overgenomen. Lekker over horloges gepraat en een mooie “deal” gemaakt. Was gezellig. Willem is een liefhebber!

1 like

Prettig ervaring met Willem, bandje verkocht vlotte deal kortom aanrader!

1 like

Ook hier een hele goede ervaring met @willemC. Ik zocht, hij had, en zo geschiedde :wink:

Zeer prettige en snelle communicatie met de nodige humor Kortom, thanks Willem, ben blij met die enorme klaster :wink:

1 like

Vandaag een gezellige afspraak gehad met Willem.

Topgast, onder het genot van een bakkie ervaringen en horloges uitgewisseld :smile:

Graag tot een volgende keer!

1 like

Ondanks dat ik ziek was een mooie deal met Willem (wederom) gehad. Zou eigenlijk op komen halen, maar wegens brakheid mijnerzijds kwam Willem bij mij langs.

Time flies… Want toen was het ineens 5 uur en twee uur verder.

Willem, dankjewel en tot een volgende keer maar weer!

1 like

Leuke deal gesloten met Willem. Altijd handig als mensen in de buurt wonen :slight_smile:
Zeker aan te raden in ieder geval!

1 like

Great experience and very smooth transaction with Willem. We had clear communication throughout the process and the watch arrived very fast and in excellent condition! Until next time!

1 like

Vandaag een hele leuke deal gemaakt met @willemC. Leuke gast , heeft veel te vertellen… dit zijn de mensen die het forum positief maken! Zeer goed omschreven en ook deze in t echt weer mooier dan op de foto! Willlem bedankt voor de fijne deal, en jou kundigheid om mijn twijfels weg te nemen👍 (Geintje😉)

1 like

Vanmiddag de Black Bay overgedragen aan @willemC en dat was hartstikke gezellig. Ondanks het feit dat ik maar 30 minuten tijd had werd het natuurlijk bijna een uur maar wat geeft het. Topvent.

3 likes

Vanmorgen een horloge geruild met @willemC. Uitstekende ervaring, gezellig gepraat over horloges en het horloge was exact zoals omschreven :+1:

1 like