willemC

Van de week een Heuerville bandje + riem verkocht aan @willemC.
Prima communicatie en snelle deal. Aanrader!

2 likes

Een horloge verkocht aan @willemC. Betaalde snel, reageert snel en is een betrouwbaar persoon. Heb al vaker zaken gedaan met Willem en dit zal vast niet de laatste keer zijn. :ok_hand:

2 likes

Ik heb niets om aan te vullen op bovenstaande reacties. Hele fijne koper!!

1 like

Willem heeft gisteren een speedmaster van me overgenomen.
Willem is een aangename vent om zaken mee te doen.
Na anderhalf uur over horloges en een overeenkomst in onze opleiding te hebben geklets allebei tevreden huiswaards gegaan.

1 like

Vandaag bij Willem langs geweest om een horloge op te halen. Zag er precies zo uit zoals hij verteld had… Goede en snelle communicatie gehad toen hij het horloge te koop had ataan. Was heel gezellig en de koffie smaakte ook goed. Kan hem van harte aanbevelen. Nog bedankt Willem👍

2 likes

Willem heeft geld van mij gekocht in ruil voor zijn horlogekist. Alles zoals beschreven en een vliegensvlugge verzending. Niks mis mee, en wat mij betreft een aanrader! :+1:

3 likes

Een horloge gekocht via het forum waarna ik een pb kreeg van willem mocht ik hem willen verkopen dat hij wel interesse zou hebben…zo gezegd zo gedaan.
Goed contact en fijne koper.
Leuk kennis gemaakt te hebben en tot de volgende👍

2 likes

Horloge gekocht van WillemC, ging mooi vlot en soepel!

Zeker een aanrader!:+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @willemC; fijne communicatie en een snelle betaling! Een aanrader👍

1 like

Mijn Oris verkocht aan @willemC. Duidelijke communicatie en na afspraken gemaakt te hebben over de prijs met een gelukje een erg snelle afhandeling…

Aanrader wat mij betreft :+1:t2:

1 like

Deze week een bandje aan @willemC verkocht. Alles liep zoals je dat van een forumtransactie wenst, vlotte communicatie en snelle betaling. Topper!

Tot een volgende keer, Matthijs

1 like

Een ruildeal gemaakt met @willemC.
Echte liefhebber en leuke gast.
Absolute aanrader, zou het zo weer doen.

Longines LLD overgenomen van @willemC. Opgehaald en alles was precies zoals beschreven. Misschien tot een volgende keer!

1 like

Van de week een tot een mooie deal kunnen komen met @willemC, en vanochtend (vroeg :innocent:) bij hem thuis de nieuwe aanwinst mogen ophalen. Goede communicatie en een gezellig gesprek; Zeker een positieve ervaring :thumbsup:

Speedy verkocht aan Willem, top kerel met een prachtige collectie.

Geniet ervan @willemC

1 like

Mooie deal kunnen maken met Willem voor een impulsaankoop / kadootje voor mezelf. @willemC bleek een fijne vent met een echte passie voor horloges - hoewel we al zeker drie kwartier zaten te ouwehoeren over andere zaken voordat het gesprek op die gezamenlijke hobby belandde :wink:

Willem, ik vond het gezellig en ik beveel je van harte aan. En excuses nog dat je je dagplanning moest omgooien…geef mij thuis maar de schuld :sunglasses:

2 likes

Bandje gekocht van @willemC
Willem is een toffe peer.

Fijne communicatie, snelle verzending en het bandje zag er netjes uit.

Helaas is het horloge ervoor alweer weg :joy:

1 like

Mooie bezel insert overgenomen van @WillemC . Prettig contact en dito deal; aanrader dus! :+1:

1 like

Weer eens iets van @willemC overgenomen.
Zoals altijd alles perfect geregeld bij Willem en wat mijn betreft een aanrader om iets van te kopen of aan te verkopen :+1::smiley:

1 like

Gisteren mijn Smpc aan @willemC verkocht.
Toffe kerel met gedeelde interesses. Gewoon een gezellige verkoop.

Willem, zie je graag de volgende keer!

3 likes