willemC

Horloge verkocht aan Willem. Hij wou eigenlijk een bepaalde mod overnemen, maar omdat ik het hele horloge in de verkoop wilde zetten, was Willem bereid mijn hele horloge over te nemen, voor een prima bedrag. Na de overeenkomst stond het geld vrijwel direct op mijn rekening, en hij was zelfs heel coulant toen ik het horloge pas een dag later op kon sturen. Het is zeer zeker een aanrader!

Willem, nogmaals ontzettend bedankt voor je hulp, en vertrouwen in mij als verkoper.

1 like

Heel goede ervaring met willemC gehad.
Snelle betaling en duidelijke communicatie!

:+1:

1 like

Datejust verkocht aan Willem.
Fijne transactie geld stond binnen notime op mn rekening!

Geniet er van @willemC

2 likes

De Titus overgenomen van @willemC. Leuke overdracht gehad, goede vent :+1:.
Nog eventjes zijn Datejust om de pols geslagen en eventjes gebabbeld. Tot de volgende keer Willem!

1 like

Een Casio GW-9400 overgenomen van @willemC. Zeer snelle deal, en het horloge was binnen 24 uur binnen.

Willem, wederom ontzettend bedankt voor het vertrouwen en het zakendoen!

1 like

Twee bandjes gekocht van krachtpatser @willemC. Alles is weer prima zoals altijd. Zeker een aanrader.

2 likes

Zojuist twee rubbertjes overgenomen van @willemC voor mijn hobby :wink:
Snelle communicatie en verzending.
Dank Willem

2 likes

Bandje overgenomen van Willem. Snelle communicatie, prima verzonden.
Top!

2 likes

Een bandje gekocht van Willem. Prima kerel, prima transactie. Aanrader.

1 like

Een leren nato van @willemC overgenomen voor een zƩƩr scherpe prijs. Goede communicatie, helemaal top!

1 like

Ik zocht extra oyster linkjes voor mijn berepootjes :sunglasses: en @willemC heeft me hier uit de nood mee geholpen.
Aangename communicatie, leuke HF prijs, snelle verzending en nog een leuk berichtje erbij in de enveloppe.
Top ervaring dus :+1::+1::+1:
Hartelijk bedankt Willem

2 likes

Wederom een deal gesloten met Willem. We zijn gemakkelijk tot een deal gekomen(zoals altijd), en het geld stond binnen 10 minuten op de rekening.

Willem, wederom ontzettend bedankt, en ongetwijfeld tot een volgende keeršŸ˜„

1 like

Vandaag een mooie two tone DJ van @willemC overgenomen. En ik kan een deal met Willem alleen maar aanraden :ok_hand:t2:
Een tijdje terug hadden we al een date voor deze mooie DJ, maar toen twijfelde ik of ik dat goud wel kon handlen :see_no_evil: Willem ging daar heel relaxed mee om en het bleef bij een gezellige afspraak.
De DJ bleef natuurlijk door mijn hoofd spoken. En na een vriendelijke en snelle communicatie was de deal snel beklonken :+1:t2:
Op naar date nummer 2, opnieuw gezellig gekletst.
Willem was zo vriendelijk de band in te korten op mijn smalle polsmaat, een aangename verrassing.
Thx @willemC !

3 likes

Een omega sluiting verkocht aan Willem. Leuke communicatie! Geen gezeur en gewoon snel overeengekomen en ook direct betaald dus ook voor Willem een dikke pluim!

1 like

@willemC heeft een bandje van me overgenomen. Soepele deal, vlotte communicatie, snelle betaling, helemaal goed!

1 like

@willemC

Ik zocht , Willem zag, Willem verkocht, ik kocht.

Zo snel als je de bovenste zin hebt gelezen was alles geregeld.
Vliegensvlug , leuk en vlot contact.
Helemaal top, zie je iets te koop staan van deze beste man. DOEN. Meteen kopen.

voordat jij je PB naar hem klaar hebt ligt het al vol met liefde bij jou thuis in de brievenbus.

Mijn dank is groots Willem.

3 likes

Inmiddels voor de vijfde? keer een deal gemaakt met Willem. Zoals altijd een zeer snel akkoord, en ontzettend prettige communicatie.
Een absolute aanrader

2 likes

Eindelijk kan ik op dit gedeelte van het forum posten :wink:

Inmiddels bijna 3 maanden geleden een IWC overgenomen van willem. Dit ging erg soepel
Allemaal en een leuk gesprek! Nog steeds kan ik met mijn vragen bij hem terecht :wink: top!

1 like

@willemC is gisteren langs mij geweest om mijn datejust op te halenā€¦ Was onze tweede deal en wederom erg prettig zaken te doen!
Fijn om een stadgenoot te hebben met de zelfde interesses!!

Veel plezier ermee!

1 like

Gister een horloge gekocht van Willem. Leuke gast, nog een uur over horloges zitten praten.

Zeker een aanrader!

1 like