willemC

Seiko Sarx055 overgenomen van Willem. Prettig contact en hij had de band alvast voor mij op maat gemaakt, wat een service!

3 likes

Wat een lieve vent is het ook hè?

Hier ook een goede ervaring met @willemC. Hij heeft weer de kar getrokken en voor ons allen een overnachting geboekt in Amsterdam zodat we daar in oktober uit onze plaat kunnen gaan!

Aanrader dus. :sunglasses:

1 like

Gelukkig had parenclub ‘De natte vinger’ nog wat bedjes vrij. Dat wordt een dol weekendje.

2 likes

Gisteren een prachtige Rolex overgenomen van @willemC. Hele toffe gast en leuk om mee te praten. Heeft veel kennis van horloges en is prettig om zaken mee te doen. Zeker een aanrader dus. :ok_hand:t4::grin:

1 like

Een horloge verkocht aan @willemC. Prettige communicatie, snelle betaling, berichtje bij binnenkomst. Zeer prettige ervaring en zeker een aanrader!

Een schakel voor een DD gekocht van @willemC.
Wederom prettig zaken doen! Werd zelfs netjes in de brievenbus gedaan! Tot de volgende :raised_hands:t4:

1 like

Heb op 24 juni 2019 contact gehad met WillemC.
Een vriend van hem heeft een horloge van mij gekocht en hij was tussenpersoon.
Zowel die vriend als hij hebben alles goed geregeld.
Bedankt voor de aankoop.

P.s: Ik kon nu pas een recensie schrijven, want behaalde nu pas trustlevel 2, mijn excuses dus voor het late review.

1 like

Hele vette Rangeman van @willemC overgenomen. Super snel en een goede service. Product zoals omschreven. Gister tot een deal gekomen vandaag al binnen​:+1::+1::+1:

1 like

Stoer bandje van @willemC overgenomen. Prettige communicatie en snelle afhandeling!

1 like

Horloge verkocht aan @willemC ; bedankt voor de gezellige babbel en vlotte transactie!

1 like

Een horloge aan @willemC Willem verkocht.

Even langs gebracht omdat onze HF vriend Willem zojuist vader is geworden en nogal druk is momenteel met luiers en flesjes etc :wink:

Fijne vent , prima deal en geen ge-low-bal :metal:en super snelle betaler. Willem kun je blindelings vertrouwen dus graag tot een volgende deal :smiley::+1:

2 likes

Prettige transactie met @willemC gehad.
Snelle afhandeling en fijne communicatie.

1 like

Een prachtige Squale 60 Atmos aan @willemC verkocht. Super soepele deal, maar ik had bij hem ook niet anders verwacht! Aanrader.

1 like

Weer een positieve ervaring met Willem. Prettige communicatie, prompte betaling; aanrader :+1:

1 like

Ik heb een prachtige Nomos van Willem gekocht. Snelle afhandeling en communicatie. Helemaal top! :+1:

Blauwe knaller aan @willemC verkocht. Geld stond al op de rekening voordat ik het wist.

Aanrader :+1:

2 likes

Bandje overgenomen van WillemC. Super snelle communicatie en bandje inderdaad in de staat zoals hij hem zelf beschreef; nieuw staat.

Wel oppassen geblazen want eigenlijk probeerde ik iets aan hem te verkopen maar door zijn enthousiasme eindigde het met het feit dat ik iets van hem kocht :wink: .

Top deal en zeker aan te raden!

1 like

Een bandje van @willemC overgenomen, het bandje was al op de post voordat het geld was overgemaakt, nou ging het niet om een groot bedrag maar dat toont toch het vertrouwen!
Bandje was prima verpakt en zag er keurig uit.

100% Top!

1 like

Tropic bandjes van Willem overgenomen laatst, dikke prima en volgende dag al in huis ondanks dat hij papa-dag had :smile: :+1:

1 like

Deal gemaakt met @willemC goed en correct verlopen. Voor herhaling vatbaar :+1::+1:

1 like