willemC

Gisteren een Forster flatlink bracelet van @willemC over genomen. Na een paar appjes meteen dezelfde avond af kunnen spreken en een paar uur gezellig bij gepraat en de band op maat aan mijn sm300 geknutseld.
Gezellig avondje met mooie horloges en een soepele transactie, as ever, met Willem.

2 likes

Net een leuke ruil deal gedaan met @willemC
Vlot contact en een mooie deal die me wat speciaalbiertjes heeft gekost.
Wel vreemd dat hij ergens in een stacaravan wilde afspreken, maar ik ben weer veilig thuis :joy:
Gezellig over horloges gepraat. Een aanrader!

1 like

Vandaag een bandje van @willemC overgenomen. Goede communicatie en gezellige overdracht.

Bandje op vertrouwen geruild met @willemC, en dat ging prima :ok_hand: PostNL maakte het nog even spannend door het bandje een week later pas te leveren, maar uiteindelijk goed gekomen :sunglasses::+1:

Dankzij @willemC vandaag een prachtige wijzerplaat geleverd gekregen via de post. Communicatie verliep top en hij heeft alles netjes geregeld mbt verzenden. Nogmaals bedankt Willem, hoop binnenkort het resultaat te kunnen tonen! :smiley::+1:t3:

Prachtig bandje gekocht van @willemC, snelle verzending en prima prijs!

Aardige kerel en prima verzending! Aanrader!

1 like

Ook deze keer weer een prima ervaring. De route was nu andersom: ik heb twee bandjes overgenomen van Willem. Aanbevolen!

1 like

Recent 2 bandjes gekocht van @willemC Was een prima transactie :+1:

1 like

Deze week heb ik een bandje verkocht aan Willem. Vlot en prettig contact via HF, prima transactie zo! :+1:

1 like

Horloge gekocht van Willem. Prima transactie. Heb het laten opsturen en was gewoon prima verpakt. Zou zo opnieuw zaken doen met hem.

:+1:

1 like

Zo, ik kan zijn tempo blijkbaar niet bijhouden… :joy:. Maar vlotte goede en duidelijke communicatie. Pakket heel erg goed verpakt. Beschrijving was top.

Zou dus zonder twijfelen weer van hem kopen.

:muscle:

1 like

Prachtige Casioak Bublebee van @willemC overgenomen. Communicatie, service en prijs echt next level :raised_hands:t5:

Ik zeg 5 sterren voor deze HF lid :asterisk :asterisk: :asterisk: :asterisk: :asterisk: :asterisk:

image

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan @willemC terwijl ik een verjaardagsfeestje had (niet van mezelf). De deal was evengoed in een poep en een zucht rond, en voordat ik kon knipperen met m’n ogen was de betaling al rond.
Erg prettig zakendoen en een absolute aanrader.
Dank je Willem! Heel veel plezier van deze mooie Pilot.

1 like

Vandaag een horloge aan @willemC verkocht en er een prima inruil voor terug gekregen. Goede duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Helemaal top!

1 like

Ik sluit me aan bij de voorgangers. Prima verkoper. Deal kwam snel en het horloge werd goed verpakt verzonden.

1 like

Ook ik zal mijn ervaring met Willem hier delen :slight_smile:

Ik kan zeggen dat het een heel prettige ervaring is geweest om een overdracht te doen met Willem.

Na een zoekopdracht al snel een appje gekregen en het was dan ook zonder moeite binnen no time rond.

Flink stuk moeten rijden maar het was het meer dan waard :slight_smile: en na even wat gedronken te hebben en wat te hebben gekletst over van alles en nog wat ben ik voldaan huiswaarts gegaan :smiley:

Nogmaals dank :pray:t3:

1 like

Hier ook prettige ervaring met @willemC.
Mooi horloge overgenomen, prettig gesprek en dito afhandeling.

Mijn dank.

1 like

Bandje overgenomen van @willemC vlotte en aangename communicatie en snelle verzending. Goed verpakt en helemaal zoals beschreven. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @WillemC. Meteen een goed bod en de deal was snel gemaakt. Onze initiële afspraak voor de overdracht kon helaas (gevalletje overmacht) niet doorgaan maar ook hierover eerlijke en heldere communicatie vanuit Willem.

De overdracht van het horloge verliep soepel en nog even gezellig zitten praten. Willem is een betrouwbare koper en komt zijn afspraken na. :+1:

Alleen vind ik het een beetje jammer dat ik nu de 99e ben in dit topic. Ik had graag de 100ste positieve recensie willen schrijven. :wink: Ik ga Willem zo nog maar even contacten om te kijken of hij ergens nog iets te koop heeft staan of dat ik nog iets aan hem kan slijten…

1 like

100e review. Dat zegt ook wel wat.

Originele Omega nato band gekocht van Willem. Deal snel rond en vlot in huis. Aanrader!

1 like